2,47 mln widzów „Mam talent!”, TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam

Dwunasta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,47 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 370 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 48,23 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,47 mln widzów „Mam talent!”, TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam
Marysia Gawlik i Julian Waglewski - zwycięzcy „Mam talent! 12”; fot. TVN

„Mam talent! 12” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków tej edycji show wyniosła 2,47 mln osób, co przełożyło się na 17,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 15,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,79 mln oglądających, zgromadził szósty odcinek talent-show.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 5,63 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,04 mln, a w 16-59 - 2,99 mln).

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-8-sezon-ogladalnosc-program-stracil-250-tys-widzow,7170804288411777a ##

„Mam talent!” w swoim paśmie nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,38 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”). Trzecia była TVP1 (m.in. „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 11,20 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,90 proc.).

Także wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN wygrał z konkurencją.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dwunastej serii formatu wyniosły 48,23 mln zł. Dla porównania, jedenasta edycja z reklam zarobiła 45,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Właśnie zakończoną edycję programu wygrał duet tancerzy - akrobatów: Marysia Gawlik i Julian Waglewski. W nagrodę otrzymali 300 tys. zł. W finale wystąpili również: Cezary Borowik, Malwina Kowalowicz, Ana Andrzejewska, Luqo Art, Łukasz Chwieduk, Jan Szynal, duet AcroStudio - Basia i Łukasz, Maya Thomas oraz Artur Cichuta.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-starsza-pani-musi-fiknac-tvn-stacja-trzeciego-wyboru,7170839927015553a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online