„Rolnik szuka żony 6” znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam

Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,53 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 290 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu nadal była zdecydowanym liderem rynku - zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,22 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony 6” znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam
Marta Manowska, fot. TVP

„Rolnik szuka żony 6” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 8 września do 1 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe reality-show oglądało średnio 3,53 mln osób. Przełożyło się to na 23,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,38 proc. w grupie 16-59.

Zdecydowanie największą widownię zgromadził finałowy odcinek reality-show. Obejrzało go 4,23 mln widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-wkreceni-w-randke-tvp2-przegrala-z-konkurencja,7170808943523969a ##

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. programy kabaretowe, co dało mu 9,75 proc. udziału. Trzeci był TVN („MasterChef”, serial „39 i pół tygodnia” i filmy; 8,34 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. filmy fabularne i powtórki wydarzeń muzycznych; 2,31 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zdystansowała konkurencję.

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków szóstej edycji programu wyniosły 17,22 mln zł. Dla porównania, piąta edycja zarobiła z reklam 16,95 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eurowizja-junior-2019-ilu-widzow-ogladalo-transmisje-nielsen,7170805443864705a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa