Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności

Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności
Michał Jeziółkowski

Jeziółkowski odpowiada za nadzór i rozwój obszaru programmatic direct, który firma wzmacnia w ramach swojej aktualnej strategii rozwoju. Sieć otworzyła się na obsługę klientów bezpośrednich, którzy nie współpracują z domami mediowymi, a także chcą zlecać kampanie programatyczne.

Głównym zadaniem Jeziółkowskiego będzie realizacja kampanii preferred deals i programmatic guaranteed.

- Rynek reklamy programmatic bardzo dynamicznie się rozwija, co wynika z jego dużej efektywności. Odnotowujemy istotny wzrost zainteresowania zakupem kampanii reklamowych drogą programatyczną, zarówno po stronie domów mediowych, jak i klientów indywidualnych. Daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego, ale prognozujemy, że w ciągu najbliższych lat udział procentowy wydatków na programmatic zbliży się do poziomu osiąganego za oceanem - mówi Krzysztof Czok, board member sieci reklamowej Społeczności.

Michał Jeziółkowski dołączył do Społeczności w 2013 roku. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi, nadzór nad działaniami performance oraz realizację kampanii przeprowadzanych w kanale programmatic.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji