TVN wyprzedził Polsat, liderem TVP1. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Teleexpress” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVP1 „Teleexpress”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN wyprzedził Polsat, liderem TVP1. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Teleexpress” hitami tygodnia
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 25 listopada do 1 grudnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,88 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Finałowy odcinek serii śledziło średnio 4,23 mln widzów, co przełożyło się na 27,21 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 30 listopada na antenie tej stacji w przerwie transmisji konkursu PŚ w skokach narciarskich obejrzało 3,32 mln widzów (27,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,30 mln widzów (emisja 25 listopada; 4. pozycja). Do zestawienia top 20 na 8 pozycji uplasował się „Wiadomości” Jedynki z 2,81 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,51 mln oglądających (niedziela; 13. pozycja).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,67 mln osób, co dało TVP2 30,01 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,38 mln widzów; 26,78 proc. udziału), a podium uzupełnia „Rolnik szuka żony” (1,34 mln; 21,76 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVN wyprzedził Polsat

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,42 pkt. proc. do 10,29 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,75 proc. (do góry o 0,20 pkt. proc.).

Na ostatnia lokatę podium spadł Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,70 proc. (spadek o 0,74 pkt. proc.).

Czwarta była TVP2 (stacja ta miała 8,56 proc. udziału; do góry o 0,34 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,92 proc. do 36,30 proc.

grafika

Grupa komercyjna TVN

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 11,67 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,21 proc. (do góry o 0,21 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,39 pkt. proc. do 7,61 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 1,62 pkt. proc. do 6,49 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (do góry o 0,17 pkt. proc. do 10,54 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji