Archiwum z dnia 2020.02.17
- 00:45 „Wiadomości” wyśmiały Kingę Rusin jako jedną z „twarzy pseudoelity” (wideo)
- 11:13 Kamień i kwiaty – sztuka prostoty kolekcji Rockyart Villeroy & Boch
- 11:15 Opoczno na 4 Design Days w Katowicach – relacja
- 12:39 Elastyczne Konto oszczędnościowe w ofercie „Bonus za aktywność” bezkonkurencyjne w rankingu „Pulsu Biznesu”
- 12:39 3 zasady zdrowej diety seniora. Co jeść, żeby czuć się lepiej
- 13:39 Twoje zdrowie ważne już dziś
- 14:14 Mali odkrywcy wyruszają do Włoch - bezpłatne warsztaty dla dzieci
- 14:21 Czynniki, które obniżają efektywność pracowników
- 14:55 Detektywistyczne zabawy dla dzieci z ulubionymi bohaterami
- 14:59 Odwiedź fabrykę Slime – bezpłatne warsztaty dla dzieci
- 15:10 RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na drugie miejsce
- 21:00 Desperados w dwóch nowych smakach
- 21:25 Wiosną kolejny sezon "Pani Gadżet" w TVN Style
- 21:30 HBO zaczęło kręcić serial „Odwilż”, w roli głównej Katarzyna Wajda
- 21:30 Centrum Nauki Kopernik szuka agencji do dwóch kampanii
- 21:33 „Gdańsk bez plastiku”: eko torby z projektem uczennicy. Rusza akcja "Szkoła eco #gdanskbezplastiku"
- 21:35 Piotr Mateńko na czele działu social media agencji Lotna
- 21:36 Zmiana nawyków "na wesoło" we francuskiej reklamie E.Leclerc
- 21:37 Wraca "Sztuka mięsa", 3. sezon od 19 lutego w TVN Style
- 21:37 „Nowy Świat i okolice” Tadeusza Konwickiego w wykonaniu Olafa Lubaszenki w radiowej Dwójce
- 21:38 Facebook chce płacić podatki w Europie. Mark Zuckerberg: Jesteśmy na to gotowi
- 21:38 „Niech żyje Polska!” - Andrzej Duda zaczął kampanię wyborczą (wideo)
- 21:38 „Right to Colour” - Panasonic wspiera fotografów nie rozpoznających kolorów (wideo)
- 21:39 „Prawdziwa prezydent, pewna przyszłość” hasłem wyborczym Małgorzaty Kidawy-Błońskiej
- 21:39 Canal+ z większymi przychodami i liczbą abonentów. Mniej subskrybentów na rynku francuskim
- 21:40 „Frostpunk” będzie w wersji mobilnej, 11 bit studios podpisało umowę
- 21:40 Na Sport.pl rusza trzeci sezon „Sekcji piłkarskiej”. Wśród prowadzących Tomasz Włodarczyk
- 21:41 Wojewódzki i Stachurski tworzą agencję influencer marketingu. „Celebryci dziś nie sprzedają, nie budują wcale pozytywnego wizerunku marek” (opinie)
- 21:41 Do 30 GB gratis po doładowaniu w promocji Play na kartę, w reklamach Ania Dąbrowska (wideo)
- 21:41 W 2021 roku premiera filmu "Bo we mnie jest seks". Maria Dębska jako Kalina Jędrusik
- 21:42 Producent „Familiady” i nadawca E-Sportu ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 281 tys. zł zysku
- 21:42 Nadchodzi czwarty sezon serialu "Stranger Things" (wideo)
- 21:43 Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni
- 21:43 Wydawca „Teraz Rocka”: wpływy zmalały o 45 proc., zysk podwoił się
- 21:43 Netflix rozszerza partnerstwo z Samsungiem. Użytkownicy z dostępem do ekskluzywnych treści
- 21:44 Producenci szwajcarskich zegarków przegrywają wojnę z Apple Watch
- 21:44 Nextbike Polska wydzierżawił firmie Synergic nośniki reklamowe na rowerach miejskich i stacjach
- 21:44 Optizen Labs przy spadku wpływów ograniczyła stratę. „Tempo cyfryzacji wolniejsze niż zakładano”
- 21:44 Kinga Rusin pozwie TVP i „Wiadomości” za materiał o jednej z „twarzy pseudoelity” (wideo)
- 21:44 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio awansowało na podium
- 21:44 „Gala” i Złote Przeboje ze wspólna audycją ,,O tym się mówi”
- 21:45 Sigma Bis może namieszać na rynku domów mediowych, jeśli uniknie nacisków politycznych
- 21:45 Netflix pokazał oficjalny zwiastun serialu „To nie jest OK”
- 21:46 TVP szuka firm do modernizacji systemów postprodukcyjnych
- 21:47 Zmarł Jerzy Gruza, reżyser filmów, seriali i widowisk telewizyjnych
- 21:49 Nowy interfejs i możliwości aplikacji mobilnej Vectra TV Online
- 21:50 Siedem grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech szósty: upolitycznienie [ANDRZEJ STANKIEWICZ]
- 21:51 „19+” z nową czołówką. Emisja od 24 lutego w Siódemce (wideo)
- 21:52 SDRP potępia gest Joanny Lichockiej w Sejmie. Chce, by zajęła się nim Rada Etyki Mediów
- 21:52 Jarosław Kaczyński został Człowiekiem Roku "Gazety Polskiej"
- 21:53 Piłkarskie mecze Polaków i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na marzec
- 21:54 Nowy serial TVP1 „Osiecka” przeniesiony na jesień. „Prace postprodukcyjne”
- 21:56 Nowe standardy reklam wideo w internecie. "Zmiany dla znaczącej części rynku"
- 21:57 Zdjęcia Joanny Lichockiej obiegły media społecznościowe. Stowarzyszenie Fotoreporterów oburzone zachowaniem internautów
- 22:00 Unilever nie będzie kierować reklam żywności do dzieci poniżej 12 roku życia. "Dobry ruch w wymiarze PR"
- 22:11 "Zenek" już w kinach. Tomasz Raczek: Nie będzie sukcesu frekwencyjnego (opinie)
- 22:22 Netflix tańszy w oglądaniu niż kablówki. Najdroższe produkcje rentowne dopiero za kilka lat. „Nie wszystkie muszą się szybko zwrócić”
- 22:48 Nowości i kontynuacje sprawdzonych pozycji w wiosennej ramówce TVN. Nowa pora emisji "Dzień dobry TVN"
- 22:50 Za 3 lata z usług mobilnych UPC Polska ma korzystać 20 proc. klientów. „Chcemy odegrać rolę w konsolidacji”