Pierwsza część zlecenia obejmuje modernizację platformy sprzętowej systemu montażu dziennikarskiego Avid MediaCentral oraz UX systemu zarządzania mediami Avid Interplay Production i zestawów montażu nieliniowego Avid Media Composer. Natomiast druga część dotyczy dostawy przestrzeni medialnej Avid NEXIS.
Firma odpowiadająca za realizację pierwszej części ma udzielić na nią gwarancję na 36 miesięcy, a w przypadku drugiej części okres gwarancji to 12 miesięcy.
Oferty będzie można składać do 16 marca. Jedynym kryterium ich oceny będzie cena brutto, osobno dla każdej części zamówienia.
W przypadku pierwszej części wadium wynosi 11,5 tys. zł, a w przypadku drugiej - 9,5 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jbd-za-3-1-mln-zl-zajmie-sie-modernizacja-tvp-polonia-do-hd-i-regionalizacja-tvp-wilno,7170776849221249a ##

W 2018 r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. Zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.
Dyrektorzy i ich zastępcy w Telewizji Polskiej zarabiali średnio 21,8 tys. zł miesięcznie brutto, doradcy zarządu - 20,8 tys. zł, dziennikarze motywacyjni - 7,5 tys. zł, a ci honoraryjni - 12,2 tys. zł. Członkowie zarządu Jacek Kurski i Maciej Stanecki zainkasowali łącznie 811,8 tys. zł. Wiosną 2019 r. z zarządu spółki odwołano Macieja Staneckiego, a powołano Marzenę Paczuską i Mateusza Matyszkowicza.
TVP i Polskie Radio w dwa lata dostały 2,4 mld zł pomocy publicznej
W 2017 roku Telewizja Polska i Polskie Radio otrzymały 1,677 mld zł środków publicznych, a w 2018 roku - 741,5 mln zł. Za podzielenie tych środków odpowiadała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, większość przyznała Telewizji Polskiej. I tak w 2018 roku TVP dostała 385,5 mln zł, Polskie Radio - 186,3 mln zł, a 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia - 169,7 mln zł.

Według danych UOKiK-u w 2017 roku środki przyznane mediom publicznym stanowiły 5,5 proc. łącznej kwoty 30,57 mld zł pomocy publicznej, a w 2018 roku - 3,4 proc. z 21,75 mld zł.
Środki publiczne uzyskane przez TVP i Polskie Radio to przede wszystkim wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego, które są klasyfikowane jako środki publiczne. W 2018 roku wyniosły 741,5 mln zł, a abonament opłacało jedynie 994,6 tys. osób i firm.
Do tego doszła pierwsza rekompensata z tytułu wpływów nieuzyskanych z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Przyznano ją, w wysokości 960 mln zł, na przełomie 2017 i 2018 roku w ramach nowelizacji ustawy budżetowej, z tej kwoty TVP przydzielono 860 mln zł, Polskiemu Radiu - 62,2 mln zł, a działającym jako osobne spółki 17 rozgłośniom regionalnym Polskiego Radia - 57,8 mln zł.
W zeszłym tygodniu Sejm ostatecznie przyjął kolejną rekompensatę abonamentową dla TVP i Polskiego Radia w wysokości 1,95 mld zł.











