Archiwum z dnia 2020.05.06
- 02:59 Bolt rozszerza ofertę wynajmu hulajnóg o Lublin
- 03:01 Dzisiaj ma odbyć się debata kandydatów na prezydenta w TVP. Część kandydatów chce jej przełożenia
- 09:25 Dobre praktyki PGE Obrót wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- 14:09 Somersby Wild Berries 0,0% reklamowane w telewizji
- 17:07 Łukasz Podolski z autorską kolekcją dla Aldi
- 18:16 Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową partnerem Mistrzostw Motul HRSMP Digital
- 19:17 Bartosz Grochal nie jest już rzecznikiem SM Mlekpol
- 21:40 Gwałtownie spadła sprzedaż kosmetyków do makijażu
- 21:47 RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET wyprzedziło Polskie Radio Olszyn
- 22:00 Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. „Przegląd Sportowy” 35 proc. w dół, „GW” i „GPC” prawie 20 proc.
- 22:10 Virgin Atlantic zwalnia 3000 pracowników i wycofa się z lotniska Gatwick
- 22:30 Henryk Sobierajski po roku odchodzi z funkcji prezesa firmy energetycznej Zygmunta Solorza
- 22:33 8 na 10 restauracji i hoteli ma problemy finansowe
- 22:33 Zarząd PKN Orlen proponuje obniżenie dywidendy za 2019 r. z 3 zł do 1 zł
- 22:34 Budżet na sezon 2021 w Formuła 1 nie może przekroczyć 145 mln dolarów
- 22:35 Nowa odsłona kampanii reklamowej Banku Pekao z Sebastianem Kawą
- 22:36 8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
- 22:37 Abonenci Plusa w ramach rachunku mogą płacić za prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”
- 22:38 Ketonal Active reklamowany „na różne rodzaje bólu” (wideo)
- 22:39 Netflix na pół roku za darmo dla abonentów Magenty 1 w sieci T-Mobile
- 22:39 Szefowa strategii i relacji inwestorskich Orlenu Iwona Waksmundzka-Olejniczak w zarządzie Energi
- 22:41 Open Gate wypromuje wina Dark Horse
- 22:41 Kostiumowy dramat „Howards End” zastąpi „Na dobre i na złe” w TVP2
- 22:41 Internetowa konferencja Apple dla deweloperów wystartuje 22 czerwca
- 22:42 Nowy Firefox z ulepszonym menedżerem haseł do pobrania
- 22:43 Łukasz Modelski poprowadzi w TVP Historia program „Kuchnia Jagiellonów”
- 22:45 Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)
- 22:45 HBO Max pokaże program kulinarny z Seleną Gomez
- 22:46 TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi
- 22:47 Michał Rutkowski: z Agory na dyrektora zarządzającego agencji K2
- 22:48 Google usunął w ubiegłym roku 2,7 mld szkodliwych reklam
- 22:48 W 2020 roku PKB Polski skurczy się o 4,3 proc.
- 22:49 „Ludzie, na których można liczyć” w reklamie PKO BP (wideo)
- 22:49 Tom Cruise nakręci film na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej
- 22:50 OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)
- 22:50 Bezrobocie w kwietniu już wyższe niż przed rokiem i dalej będzie rosło
- 22:51 IPG uruchamia Matterkind, na czele Agata Sądel
- 22:51 Kampania Przeciw Homofobii: Wojciech Czuchnowski nie pokazał nam tekstu o Kamilu Zaradkiewiczu przed publikacją
- 22:51 Przez epidemię obroty wydawców i księgarzy spadają o 50 proc.
- 22:51 Alior Bank miał 73,2 mln zł zysku w I kwartale 2020 roku. Powyżej konsensusu
- 22:51 Robertowi Lewandowskiemu urodziła się druga córka
- 22:52 Kanał TVN Style tylko do końca maja w TV Mobilna
- 22:52 Agata Młynarska z nowym programem na Instagramie #agatasiekreci. "Wyjście poza stylistykę lifestylową"
- 22:53 Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do Effie Awards 2020. Nowa kategoria React & Sustain
- 22:53 Jacek Bromski: operatorzy VOD nie mają obowiązku uiszczania tantiem na rzecz twórców; czas to zmienić
- 22:54 Value Media, Vizeum, ClickAd, MullenLowe MediaHub i inni walczą o 3 mln zł budżet mediowy BGK
- 22:55 Michał Rzepiak wrócił do Radia Gdańsk jako szef archiwum
- 22:56 Brand24 ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 428 tys. zł straty. „Echa blokady przez Facebooka”
- 22:58 Serwisy stacji informacyjnych mocno w górę. Polsatnews.pl po rekordowym wzroście przed TVP.info, liderem TVN24
- 23:05 „Angora” po fali krytyki przeprasza za banalne rady dla chorych na depresję. „Pomyliło nam się z chandrą”
- 23:10 Szymon Hołownia zyskuje poparcie, bo jest mocno aktywny w czasie epidemii i wchodzi w dyskusje (opinie)
- 23:11 „Kanapowcy” hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon
- 23:22 Polska spółka Storytel ze wzrostem wpływów o 23 proc. i zyskiem
- 23:40 W tym roku rynek reklamy zewnętrznej może spaść o 40 proc. "Załamanie w II kwartale"
- 23:55 Wydawnictwo Zwierciadło zwalnia i obniża pensje. Odchodzi Paulina Stolarek-Marat