OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)

Platforma ogłoszeniowa OLX.pl zyskała nowy logotyp, jednocześnie wprowadzono zmiany w wyglądzie jej serwisu i aplikacji mobilnej. To część globalnego redesingu OLX.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)

Wprowadzone właśnie logo OLX.pl jest jednokolorowe, a litery tworzące nazwę platformy mają inny krój niż w poprzednim znaku. W nowej identyfikacji wizualnej przeważają kolory grafitowy, koralowy, chabrowy i żółcień.

Nowa oprawa graficzna jest wdrażana przez OLX na całym świecie, stopniowo w kolejnych krajach. Firma przygotowała ją we współpracy z design.studio, które ma w dorobku projekty m.in. dla Premier League i Airbnb.

grafika

Równocześnie zmieniono szatę graficzną serwisu i aplikacji mobilnej OLX. Wprowadzono nowe ikony kategorii, w aplikacji u dołu pojawił się pasek, przy pomocy którego można szybciej przejść do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.

 

- Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji - podsumowuje Michał Malewski, general manager OLX w Polsce.

- Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie - dodaje.

grafika

Jednocześnie OLX zapowiedział, że przekaże do 100 tys. zł (według zasady: złotówka za każde udostępnienie wpisu firmy) na zbiórkę Siepomaga.pl prowadzoną na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią koronawirusa.

Nowa odsłona OLX będzie wspierana działaniami reklamowymi w internecie, m.in. w social media. Kampanię we własnym zakresie przygotował i realizuje zespół platformy.

grafika

Od kwietnia 2018 do marca ub.r. Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł.

grafika

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online