Archiwum z dnia 2021.02.16
- 00:55 Trzy seriale i dwa programy nowościami TVN na wiosnę. "Wydajemy więcej, ale wydatki rozkładają się inaczej"
- 01:06 Malwina Andreasik awansowała w agencji Social Lama
- 01:55 Ministerstwo finansów: jeszcze we wtorek można wysyłać opinie ws. podatku od reklam
- 09:17 CREATON Polska sp. z o.o. laureatem XVIII edycji Builder Awards 2020
- 09:24 Retro w nowoczesnej kuchni
- 09:33 Somfy zaprasza na kolejną edycję szkoleń on-line
- 09:43 Bezpieczeństwo energetyczne
- 11:49 Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć w Human Sings
- 12:07 Pacjenci z przewlekłą chorobą nerek z największym ryzykiem poważnych komplikacji wynikających z COVID-19
- 12:09 Wątłe podstawy lockdownu
- 12:27 Detalion Games zapowiada grę Highway Builder
- 14:46 Bukmacher Superbet z wizerunkową akcją „Razem jesteśmy super!”
- 15:32 Domoteka pomaga urządzać wnętrza i kontynuuje cykl webinarów oraz warsztatów online Domodesign
- 16:08 Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę zachęca do przekazania 1 procenta z podatku
- 17:54 Volkswagen i Microsoft pracują nad wspólną platformą do zautomatyzowanych systemów jazdy
- 18:13 Marka Demix dostępna w GO Sport
- 18:17 3 tysiące sklepów w programie Zalando Connected Retail
- 19:50 Fakt.pl przeprasza działacza opozycji antykomunistycznj za zdjęcie w tekście o stalinowskim sędzi
- 19:53 W TVP1 pomylono youtubera z dziennikarzem, który odmówił wypowiedzi. Redakcja katolicka przeprasza
- 20:13 Odrzucone dzieci w spocie SOS Wioski Dziecięce (wideo)
- 21:12 Kanał Motowizja z koncesją na nadawanie
- 21:16 Kaufland wycofa jaja z chowu klatkowego do 2022 roku
- 21:22 CBS Europa z nową oprawą. „Kino dobrych emocji” hasłem stacji (wideo)
- 21:25 Woda Jurajska w nowych opakowaniach
- 21:30 Kamil Jankowski szefem marketingu Gi Group w Polsce
- 21:33 Kamil Grosicki będzie reklamował drzwi i okna Dobroplast
- 21:34 Reklam w internecie więcej, ale za mniej pieniędzy
- 21:35 Bakoma w nowych opakowaniach
- 21:35 Kamikaze rozpoczyna obsługę markę kosmetyków Bourjois
- 21:36 Siła bliskości w reklamie marki Diesel (wideo)
- 21:37 Paulina Fałek: z ClickAd Interactive do MullenLowe MediaHub
- 21:37 Oszuści oferują inwestycje w bitcoin, chcąc wyłudzić dane osobowe. T-Mobile Polska ostrzega przed vishingiem
- 21:38 Vanish z ekologiczną kampanią "Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze"
- 21:39 Żywność wegańska coraz częściej na stołach Polaków
- 21:40 WSA uchylił 10 tys. zł kary od Sanepidu dla fotoreporterki, która relacjonowała happening po odwołanych wyborach
- 21:41 David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii adidas Ultraboost 21
- 21:41 Analitycy DM mBanku rekomendują sprzedaż akcji Allegro, przyczyną wejście Amazona do Polski
- 21:42 RFBenchmark: Orange z najszybszym internetem mobilnym w 2020 roku
- 21:43 RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska
- 21:44 Po materiale „Wiadomości”: TVP ma przeprosić uczestnika demonstracji Obywateli RP
- 21:44 Firmy z Wielkiej Brytanii i Chin mają pomóc PMPG Polskie Media w usługach opartych na sztucznej inteligencji
- 21:44 Lambda Warszawa z billboardową akcją „Brat, Siostra, bądź sobą!”
- 21:45 Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)
- 21:45 W styczniu ceny podstawowych produktów w górę. Najtaniej w Auchan
- 21:45 Rok 2021 ma być czasem na cyfryzację Polski po pandemii koronawirusa
- 21:45 NBP szuka producentu spotu wizerunkowego
- 21:46 5 ofert w przetargu Kancelarii Premiera na kompleksową obsługę wydarzeń
- 21:47 Związek zawodowy w Agorze o podatku od mediów: uderzy w szeregowych dziennikarzy
- 21:48 Google będzie płacić australijskim mediom za treści. Na początek Seven West Media
- 21:48 Rada Etyki Mediów krytykuje TVP Info. "Podzielamy opinię o odpowiedzialności TVP za podział Polaków"
- 21:49 Lekarze protestują przeciwko materiałom medialnym podważającym ideę transplantacji
- 21:49 Magda Umer krytykuje TVP za usunięcie jej z koncertu „Zielono mi”. „Proceder wysoce niemoralny”
- 21:49 Inflacja w styczniu wyniosła 2,7 rdr proc. „Efekt nowych opłat i podatków”
- 21:49 Crowdfunding w Polsce na fali. Ponad 2 mld złotych w 2021 roku
- 21:50 Zmarł Zdzisław Najder, były dyrektor polskiej sekcji Radia Wolna Europa
- 21:51 Udany tydzień TVP1 i TVP2. „Wiadomości” hitem tygodnia
- 21:51 mBank podwójnie księgował płatności kartą. Klienci wściekli, czekają na zwrot pieniędzy
- 21:52 Dentsu ze stratą 1,33 mld dolarów w 2020 roku
- 21:52 Przemysław Szymańczyk nie jest już naczelnym Radia Szczecin. Odchodzi także Paweł Bakun
- 21:53 Disney+ za pięć lat przegoni Netfliksa
- 21:53 Morawiecki: podatek od reklam musi być progresywny, nie dotknie mediów lokalnych i regionalnych
- 21:54 Unia Europejska interweniuje w sprawie węgierskiego Klubrádia
- 21:55 Tomasz Kammel nowym prowadzącym show „To był rok!”
- 21:57 Kolejny sezon „Złomowisko.pl” wiosną w Discovery Channel
- 21:58 Reportażystka Hanna Bogoryja-Zakrzewska po ponad 30 latach pracy odchodzi z Polskiego Radia
- 21:59 „Komisarz Mama” w środy, „Kowalscy kontra Kowalscy” i „Piękni i bezrobotni” w soboty, a „Design Dream” - w niedziele
- 22:03 Tomasz Pawlikowski po 30 latach odchodzi z Publicis Groupe
- 22:09 Na Allegro kupią tylko zarejestrowani użytkownicy. W Allegro Smart! 3,99 zł za płatność przy odbiorze
- 22:29 „Osiecka” hitem TVP1, serial śledziło 2,47 mln widzów
- 22:33 Skargi do KRRiT na czarne plansze w proteście "Media bez wyboru"
- 22:50 Rusza kanał TVP Kobieta. Roczny koszt nadawania ma wynieść ponad 17 mln zł
- 22:53 Szturm na kina w weekend otwarcia po lockdownie
- 23:55 Player.pl całkowicie płatny, TVN stawia na subskrypcje kosztem zasięgów reklamowych