Archiwum z dnia 2021.04.22
- 02:00 Polska Liga Esportowa ze wzrostem oglądalności o 130 proc., dwie trzecie odsłon na Twitchu
- 09:45 Schüco - 70 lat innowacji
- 09:53 Relaks w kuchni?
- 11:51 Sposoby na oszczędzanie energii w domu
- 12:18 Nowy język pokolenia Y
- 12:47 Getin Noble Bank ponownie z tytułem „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”
- 15:53 Biegiem do lata!
- 16:51 Lubella nowym klientem 24/7Communication
- 17:00 „Koloratorium” – pasjonująca lekcja online na otwarcie kolorowych laboratoriów!
- 17:02 Geberit z tytułem „Dobra Marka Roku 2021” w kategorii ceramika
- 17:16 Kuchnia gotowa na lockdown
- 17:31 „Otocz drewno opieką” w kampanii marki Vidaron (wideo)
- 17:52 Ekonomia cyberprzestępców opiera się na łatwych i tanich atakach Jak podnieść koszty hakerom w obszarze credential stuffing
- 19:14 Samsung w kampanii wykorzystuje reklamę konwersacyjną
- 19:16 Pierwszy raz w historii Kongres Stolarki Polskiej w digitalu
- 20:42 Grupa Carrefour na plusie mimo pandemii. W Polsce słabszy wynik
- 21:00 Anna Janiszewska odpowiedzialna za obszar komunikacji korporacyjnej i PA w LoveBrands Group
- 22:00 W spotach Yope występuje prezeska firmy (wideo)
- 22:11 Kasztelan ponownie z loterią podkapslową
- 22:11 Player.pl udostępnił pierwszy teaser „Szadzi 2”, premiera serialu 11 maja (wideo)
- 22:14 Deutsche Telekom stawia na ekologię. Zerowa emisyjność w 2040 roku
- 22:25 Artur Manista odpowiada za rozwój Flying Bisons
- 22:29 Anna Domoń integrated communication managerem w LiquidThread
- 22:30 Energetyk Rockstar z nową globalną strategią
- 22:31 The Dust chce pozyskać 5,5 mln zł z emisji nowych akcji, celem produkcja gry „I, the Inquisitor”
- 22:34 Carrefour rozszerza skup butelek zwrotnych na wszystkie swoje sklepy
- 22:35 Wirtualna Polska z testową farmą fotowoltaiczną
- 22:37 Ponad 80 procent Polaków rozlicza PIT przez internet. 46 procent skorzysta z ulg podatkowych
- 22:38 Bezmięsny Veggie Burger w stałym menu McDonald's
- 22:38 Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl
- 22:40 Polak na czele amerykańskiego Lidla
- 22:41 T-Mobile promuje dostęp do 5G w ofercie na kartę
- 22:41 Prawie połowa Polaków słyszało o odroczonych płatnościach
- 22:42 Francja daje zielone światło dla 5G. Promieniowanie nieszkodliwe dla ludzi i środowiska
- 22:43 Huawei zaprzecza jakoby szpiegował Holendrów. Sprawą ma się zająć parlament
- 22:43 Mężczyźni dominują w branży IT
- 22:43 Ponad 50 km ulic obsadzonych drzewami, krzewami i bylinami w Warszawie
- 22:44 Jest petycja w sprawie usunięcia Kamusia z YouTube'a
- 22:44 Monika Kuś za Ewelinę Steczkowską nową rzeczniczką prasową Polskiego Radia
- 22:45 Netflix z rekordowym zyskiem i tylko 4 mln nowych subskrybentów, traci na giełdzie
- 22:45 TikTok pozwany za wykorzystywanie danych dzieci
- 22:46 Inovo Venture Partners zainwestuje 245 mln zł w startupy z Polski i Europy
- 22:46 Marcin Prokop prowadzącym „Miłe Wieści” na kanałach TVN, partnerem Milka
- 22:46 Udany eksperyment uzyskania czystego tlenu z atmosfery Marsa
- 22:47 Menedżerowie CDA objęli akcje za 500 tys. zł
- 22:47 H&M wypożycza bezpłatnie garnitury
- 22:47 Internetowi celebryci przepraszają za promowanie kultu pieniądza
- 22:48 UOKiK: sieci handlowe w trakcie współpracy zmieniają 74 proc. rabatów dla dostawców żywności
- 22:48 Agnieszka Mucha naczelną "Dobrych Rad", Renata Ciemięga na czele pism "Samo Zdrowie", "Zdrowie i Życie" i "Doktor Zdrowie"
- 22:48 Antyrządowe hasło w „Klanie”? Producent dementuje: czasem cygaro jest tylko cygarem
- 22:48 CNN International z nowym programem informacyjnym One World, prowadzącą Zain Asher
- 22:49 Beata Nanasik szefową marketingu blinkee.city
- 22:49 „Babcia” na kursie prawa jazdy reklamuje jajecznicę w McDonald’s (wideo)
- 22:49 Justyna Górniak odpowiada za "zieloną zmianę" w Papaya Films
- 22:49 Najsłynniejszy kibic świata w nowej kampanii Tyskiego przed Euro 2020 (wideo)
- 22:51 Zjednoczona Prawica ma prawie 30 proc. poparcia
- 22:51 „CyberBezpieczni” i „Dialog z Planetą” podcastami Programu Czwartego Polskiego Radia
- 22:52 Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP. Emisja reklam od maja
- 22:52 Magda Łucyan z „Rozmowami o końcu świata” w TVN24
- 22:53 Twórca pirackiego serwisu z filmami prawomocnie skazany, ma zapłacić 47 mln zł odszkodowania
- 22:53 Dział sportowy Interii i Polsatsport.pl mocno w górę, Sport.pl ze spadkiem (TOP10)
- 22:53 Arena.pl zainwestowała w Ekipę youtubera Friza
- 22:55 Instagram zwiększy ochronę użytkowników. Wprowadza filtry hejterskich wiadomości
- 22:55 Google ulepsza platformę Meet. Nowy interfejs i większy komfort transmisji wideo
- 22:55 "25 lat niewinności...", "Hejter" i "Szarlatan" wśród nominowanych do PNF Orły 2021
- 22:57 Do wydania nowego numeru National Geographic Polska nie ścięto ani jednego drzewa
- 22:58 „Rolnicy. Podlasie” hitem Fokus TV, trzeci sezon śledzi 1 mln widzów
- 23:00 W pandemii Polacy wzięli się do czytania, najchętniej książek Remigiusza Mroza i Olgi Tokarczuk
- 23:11 Rada Etyki Mediów: nazwanie PiS „zorganizowaną grupą przestępczą” nie narusza zasad
- 23:18 Orange Polska ma więcej abonentów i klientów światłowodu. Przez epidemię mniej z roamingu i sprzedaży sprzętu
- 23:22 „NIE” zaproponowało Lechowi Wałęsie pracę
- 23:29 901 tys. widzów serialu „Żywioły Saszy - Ogień” w TVN
- 23:45 Szefowa Teatru Telewizji odwołana ze stanowiska
- 23:50 125 gazet w USA z pozwem przeciwko Google i Facebookowi
- 23:55 Jan Pospieszalski rozmawia z TVP o przywróceniu „Warto rozmawiać”, apeluje o to CMWP