Najsłynniejszy kibic świata w nowej kampanii Tyskiego przed Euro 2020 (wideo)

„Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY" - pod tym hasłem wystartowała kampania promocyjna marki Tyskie (Kompania Piwowarska), przygotowana na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy z udziałem kibiców z całego świata i Manolo - najbardziej znanego na świecie fana piłki nożnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tyskie w tegorocznej kampanii w roli głównej obsadza polskich kibiców. To właśnie z nimi "na Ty" przechodzą europejscy fani. W spocie wśród fanów piłki z Włoch czy Anglii pojawia się również Hiszpan Manolo - uznawany za najbardziej popularnego kibica na świecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konflikt-krzysztof-stanowski-marcin-najman-reklama-tyskie-przejdzmy-na-ty ##

Tyskie promuje się przed piłkarskim Euro 2020

Marka podkreśla swoje przywiązanie do kibicowania, które łączy Polaków i ludzi na całym świecie niezależnie od różnic kulturowych czy światopoglądowych. Prowadzone działania wpisują się w platformę komunikacyjną marki  „Przejdźmy na TY”.

- Naszą wizytówką są kibice. Reprezentacja może mieć swoje gorsze i lepsze momenty, ale polscy kibice zawsze stają na wysokości zadania. Za kibicowaniem stoją takie pojęcia jak: wspólnota, przynależność, jedność i to są wartości bardzo bliskie naszej marce i platformie Przejdźmy na TY. My po prostu <<Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY>> - mówi o kampanii Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-reklama-newsweek-sieci-wspolna-reklama-co-je-laczy ##

W ramach kampanii i współpracy z Kanałem Sportowym, Tyskie będzie obecne 2 razy dziennie podczas programów w Kanale o tematyce Euro – i wieczorami, gdy prowadzący będą przechodzić na TY z kibicami w Hejt Parku dyskutując o bieżących wydarzeniach z turnieju.

Spot Tyskiego wyreżyserowany został przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego odpowiadają agencje Gong i Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"