Archiwum z dnia 2021.10.06
- 09:28 Marka Lumi częścią PGE Obrót
- 09:40 Drzwi harmonijkowe Ponzio maksymalnie otwierają przestrzeń
- 09:54 Droga do osiągnięcia neutralności węglowej wg marki WICONA
- 09:58 Zrównoważona przyszłość budownictwa
- 11:42 Jakub Wolny przedłużył umowę sponsorską z Greinplast
- 12:40 Zaprojektuj toaletę publiczną w Tatrzańskim Parku Narodowym. Zostało tylko kilka dni na zgłoszenie projektu!
- 12:57 GAMIVO poszerza ofertę o akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej
- 14:37 Wykonawcy dróg wybierają asfalt
- 15:22 Tokai COBEX Polska posadzi drzewa w Nowym Sączu i Raciborzu
- 16:22 Medallia stawia na ITBC Communication
- 17:27 Maksymilian Salski: z Agory do newonce.media
- 19:52 RMF FM nowym liderem słuchalności. Stacja wyprzedziła Radio Szczecin
- 21:13 Ten Square Games ze 159 mln zł kwartalnych wpływów, 73 proc. z „Fishing Clash”
- 21:35 Stadler Form nową kampanię promuje oczyszczacz powietrza (wideo)
- 22:11 Vincent TV wchodzi na brytyjski rynek. Będzie współpracować z Sony i Stellify
- 22:12 Ekspert piłkarski Maciej Szczęsny zatrzymany za jazdę po pijanemu. Czy pozostanie w TVP Sport?
- 22:22 Radio Kampus ruszyło z jesienną ramówką
- 22:25 Marek Malinowski i Michał Pawluk w SoftArchitect
- 22:30 Daniela Werbeniec z „Gazety Wyborczej” laureatką nagrody INMA „30 Under 30”
- 22:33 Fani serialu "Squid Game" czekają na drugi sezon. Netflix nie wyklucza kolejnych odcinków
- 22:33 Anna Stawiska, Agnieszka Murawska, Kaja Żarkowska i Filip Jasiński w zespole badawczym IQS
- 22:35 Marcin Szul dyrektorem finansowym home.pl
- 22:36 Smartfony 5G Xiaomi najchętniej kupowane w trzecim kwartale 2021 roku
- 22:37 Związkowa Alternatywa informuje o dramacie w lotnictwie na billboardach w Warszawie
- 22:37 Kelly Campbell odwołana z funkcji prezesa Hulu
- 22:37 Czajkowska, Żark, Więckowska, Miksiewicz i Ruminiak awansują w Publicis Worldwide
- 22:38 Wyciekły dane 1,5 mld użytkowników Facebooka
- 22:38 Konsumenci zwiększą wydatki na urządzenia VR i AR
- 22:38 Ewa Wachowicz będzie reklamować kosmetyki AA
- 22:38 Adam Sierociński w zespole kreacji Feeders
- 22:38 PepsiCo: wyniki za trzeci kwartał przewyższyły oczekiwania analityków. 20,19 mld przychodów
- 22:38 Cyberatak na holenderską uczelnię. Uzyskano dostęp do danych ponad pół miliona osób
- 22:39 Adam Torchała: z Bankier.pl do Far From Home
- 22:39 Bank Pekao promuje pożyczki w kampanii „Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!”
- 22:40 Po pandemii kupujemy tańsze jedzenie z oszczędności
- 22:41 Jest pierwszy teaser serialu "Ród smoka", spin-offu "Gry o tron"
- 22:41 Klienci Hebe za zakupy mogą płacić z opóźnieniem
- 22:41 Answear.com ze wzrostem wpływów o 72 proc.
- 22:41 Rośnie eksport polskich serów i twarogów
- 22:42 Zalando inwestuje w ekologiczną modę
- 22:42 Orange Polska zainteresowany akwizycjami w segmencie ITC. W 2022 roku przedstawi plany dotyczące masztów
- 22:42 Donald Trump wypadł z listy najbogatszych Amerykanów - po raz pierwszy od 25 lat
- 22:43 „Gazeta Wyborcza” krytykowana za cytowanie białoruskiej straży granicznej
- 22:43 Eksperci prognozują znaczny wzrost udziału FWA w globalnych subskrypcjach stałego dostępu do internetu
- 22:44 Dziennikarka TVP Paulina Guzik z Nagrodą „Ślad” im. Bp. Jana Chrapka
- 22:45 Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat i Ferrero liderami
- 22:46 PAP ma 90 proc. pokrycia informacji dziennych w polskich mediach. "To pokazuje, jak duży wpływ mamy na opinię publiczną w Polsce”
- 22:47 Sigma Bis, Media Group i inni walczą w przetargu mediowym Kancelarii Premiera
- 22:47 Koreański dostawca internetu pozywa Netfliksa. Chodzi o "Squid Game"
- 22:48 Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl
- 22:48 Nowa kampania Free Now "dla kleru i queeru", "dla LGBT i 500+"
- 22:48 Agencja Heart&Brain z działem mediowym, na czele Roman Domina
- 22:49 W TVP2 powtórka „The Voice of Poland” zaraz po premierowej emisji. „To reakcja na prośby widzów”
- 22:49 Paweł Piątek na czele wszystkich spółek Danone w Polsce
- 22:49 Była product manager zarzuciła Facebookowi świadome szkodzenie dzieciom i wzmacnianie podziałów społecznych
- 22:49 Premiera filmu "Wesele" Wojciecha Smarzowskiego
- 22:51 YouTube kasuje kanały R. Kelly'ego
- 22:53 Ilość nieprawdziwych informacji będzie rosła. „Coraz częściej żyjemy w subiektywnych bańkach”
- 22:53 NBP wnioskuje o zakupu kolejnych 100 ton złota
- 22:54 TVN24 laureatem nagrody Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej
- 22:55 Marek Frąckowiak prezesem Izby Wydawców Prasy
- 22:56 HBO Max w Polsce na początku przyszłego roku
- 22:57 Gdy padł Facebook, wysyłaliśmy więcej SMS-ów i MMS-ów
- 23:00 „Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej
- 23:05 Rekordowe wyniki „Magia nagości. Polska” w Zoom TV. W przyszłym roku drugi sezon
- 23:09 Rafał Brzoska żąda usunięcia z "Gazety Wyborczej" tekstu o cypryjskich spółkach i grozi procesem. „Pomoc prawna w pełnym zakresie”
- 23:22 KTS Weszło chce sprzedać akcje za 4,5 mln zł, inwestorzy będą współdecydować o klubie
- 23:50 Platformy OTT zastąpią sieci kablowe? „Wiele razy grzebano nas w głębokim grobie”
- 23:53 Awaria Facebooka przypomniała markom, że nie warto opierać komunikacji tylko na jego platformach
- 23:55 TVP i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż TVN, a spółki Amazona niż Google i Facebook. Na czele Play i Allegro