Ewa Wachowicz będzie reklamować kosmetyki AA

Producentka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna Ewa Wachowicz, była Miss Polonia, została ambasadorką marki kosmetyków AA (należącej do firmy Oceanic).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Wachowicz będzie reklamować kosmetyki AA
Ewa Wachowicz

Ewa Wachowicz będzie promować linię anti-aging AA Technologia Wieku 5Repair - nową serię adresowaną do kobiet w wieku 50 i więcej lat.

Ma wystąpić w zaplanowanej na październik kampanii reklamowej linii AA Technologia Wieku 5Repair. Działania reklamowe będą obejmować prasę, telewizję i digital.

Ewa Wachowicz ma własną firmę producencką Promiss. Prowadzi kulinarne programy m.in. na antenie Polsatu ("Ewa gotuje"), w 1992 roku zdobyła tytuł Miss Polonia, a w latach 1993-1995 była sekretarzem prasowym premiera Waldemara Pawlaka.

We wcześniejszych latach reklamowała m.in. Ulgix Trawienie Plus, markę Appetita, była ambasadorką Coca-Coli, wystąpiła też w reklamie Interii.

Z kolei kosmetyki AA wcześniej promowane były m.in. przez Kingę Preis oraz Daniela Qczaja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji