Daniel Qczaj w kampanii AA wciel się w rolę Trenera Twarzy, który udziela mężczyznom wskazówek na temat pielęgnacji skóry, a także obala mity dotyczące tej sfery. Kampania ma także trafiać do kobiet, które stanowią dużą grupę kupujących w kategorii kosmetyków męskich.
- Do kampanii potrzebowaliśmy kogoś z wyrazistą osobowością i charakterystycznym językiem, ponieważ komunikacja jest oparta na poczuciu humoru. Już sama metafora treningu sportowego w kontekście dbania o twarz nadaje kampanii sympatycznego charakteru i pokazuje świat kosmetyków dla mężczyzn w sposób, który nie jest dla nich problematyczny - komentuje Tomasz Kosiński, creative director w Opus B, agencji odpowiedzialnej za tę kampanię.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim na fanpage’u marki AA Men na Facebooku, gdzie można znaleźć serię video autorstwa Qczaja, publikowanych co miesiąc. Akcję wspierają kampania online oraz materiały BTL.











