Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią promującą tanią pożyczkę gotówkową przeznaczoną na spłatę kredytów z innych banków. W reklamach telewizyjnych oraz w internecie bank zachęca klientów do sprawdzenia, o ile niższą ratę mogą płacić w Pekao po przeniesieniu swoich pożyczek z innych banków, a przy okazji do obniżenia kosztów codziennego bankowania.

Kampania obejmuje emisję spotów w telewizji, internecie (m.in. VoD i social media) oraz za pośrednictwem swoich kanałów elektronicznych, a także siatek wielkoformatowych w największych miastach w Polsce.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bank-pekao-konto-przekorzystne-pakiet-komfort-promocja-opinie ##
Strategię komunikacji i kreację kampanii Banku Pekao przygotowuje Saatchi&Saatchi, za działania digital odpowiada Sales&More i Spot&Dot, a za social media Insignia. Za produkcje spotów odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.











