Archiwum z dnia 2022.08.26
- 00:11 Bartłomiej Misiewicz nie chce płacić grzywny za reklamowanie wódki, złożył apelację
- 10:55 Dwujęzyczny przedszkolak. Moda czy realne wsparcie, które zaprocentuje w przyszłości?
- 11:12 2N-Everpol Sp. z o.o./Blaupunkt Competence zaprasza na berlińską wystawę IFA 2022
- 11:55 Wszyscy prowadzący w specjalnym wydaniu „Dzień dobry TVN”
- 12:20 Kocierz Hotel & SPA. Odpoczynek i relaks w pięknych okolicznościach przyrody
- 12:24 Klej montażowy do zastosowań zewnętrznych
- 12:26 Wakacyjny Kiermasz Charytatywny w Galerii Bronowice
- 13:45 Ekologia vs kryptowaluty – zmiany i udoskonalenia tokenów
- 13:56 Ezviz klientem Havas PR Warsaw
- 14:03 Czy warto ubezpieczać dzieci?
- 14:26 Pielęgnacja unisex – kosmetyki dla niej i dla niego
- 14:48 2N-Everpol / PRIME3 wkrótce na Międzynarodowych Targach Elektroniki i AGD IFA 2022 w Berlinie
- 15:24 Baker & Baker otwiera biuro w Polsce, ekspansja międzynarodowa nabiera tempa
- 18:58 Na rynek trafił nowy magazyn reklamowy "W koszyku"
- 20:31 Netto Polska przenosi centralę do Warszawy
- 22:11 NBA wybrało Saatchi & Saatchi London do działań marketingowych w Europie
- 22:29 Streetcom ponownie dla Nestlé
- 22:30 Sportfive wyłączną agencją marketingową warszawskiego klubu siatkówki – Projektu Warszawa
- 22:40 Palenie szkodzi sercu bardziej niż sądzono
- 22:40 "Elvis" od 2 września w HBO Max
- 22:41 Instagram ulepsza narzędzie bezpieczeństwa dla nastolatków
- 22:41 Anna Bateson nową szefową Guardian Media Group
- 22:41 Papier toaletowy z portfolio młodych kreatywnych w belgijskich agencjach
- 22:42 Carlsberg Polska wstrzymuje produkcję piwa
- 22:44 Allegro ma już 2 tys. automatów paczkowych
- 22:44 Czeskie koleje pokazują w spocie parę jednopłciową
- 22:45 Rewolucja w multipleksach? KRRiT i UKE wzajemnie do siebie odsyłają
- 22:45 RPO chce uniewinnienia dziennikarza od zarzutu zniesławienia w pytaniach do biura prasowego PGE
- 22:45 Najpopularniejsze imiona nadawane dzieciom w tym roku
- 22:46 Stacje Canal+ zmniejszyły oznaczenia, Fokus TV bez logo
- 22:46 W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos
- 22:47 Zwiastun „Władcy Pierścieni” Prime Video w 8K na telewizorach Samsunga
- 22:48 Wyprawka szkolna zdrożała o ponad 14 proc.
- 22:49 Starlink mocno obniża ceny w Polsce: internet można mieć taniej o ponad 200 zł
- 22:49 Pepco klientem Digital Kingdom
- 22:50 Bridge2Fun znów zyskiem, wpływy 28 proc. w górę
- 22:51 Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński poprowadzą razem „Dzień dobry TVN”
- 22:51 Addressable TV w Polsce. Rzeczywista rewolucja w reklamie telewizyjnej czy jedynie dodatkowe źródło przychodów dla nadawców?
- 22:52 Mariusz Drzewiecki dyrektorem kreatywnym w Grupie Keino
- 22:52 RMF Classic rusza z jesienną ramówką. Po przerwie wraca Artur Andrus
- 22:53 Sławomir, Manowska, Norbi i Brzozowski w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)
- 22:54 Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w CCC
- 22:54 Zmiany w Radiu ZET: rano Bogdan Rymanowski, Beata Lubecka przechodzi na popołudnie
- 22:54 Joe Biden zrozumiał, że Rosja może zostać pokonana na ukraińskim polu bitwy
- 22:55 5 decyzji koncesyjnych na pierwszym po przerwie posiedzeniu KRRiT
- 22:55 Radio 357 sprzedaje kursy w Instytucie Dźwięku. Wykładowcami Niedźwiecki, Zozuń i Łukawski
- 22:56 Minister Czarnek: Jeżeli seks traktuje się wyłącznie jako przyjemność to mamy do czynienia z upadkiem wartości
- 22:57 Ekipa zapowiada nowe produkty i sklepy stacjonarne z odzieżą
- 23:00 „Perfect Picture” jesienną nowością Siódemki. „Śmielsza konkurencja z wielką czwórką”
- 23:22 Kolejne zwolnienia w HBO Max. Tym razem obejmują Polskę
- 23:28 Monika Olejnik chce, żeby w TVN24 gościli czołowi politycy PiS. „Potrafimy rozmawiać uczciwie”
- 23:50 TVP szykuje połączenie „Tańca z Gwiazdami” z „Sanatorium miłości”
- 23:53 Serial „Herkules” jedyną nowością jesienią w TVN. Czaja: widz lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony