"Czy wiesz, jak wznieść toast za zdrowie po węgiersku? Egészségedre! A jak wygodnie dostać się nad Balaton z kieliszkiem w ręku? Pociągiem! Jako bohaterowie naszej nowej reklamy" - zapowiada w mediach społecznościowych państwowy czeski przewoźnik.
Dlatego hasłem przewodnim kampanii czeskich kolei jest "W powietrzu czuć miłość i zmianę". W spocie oglądamy rodzinę - rodziców i córkę - w podróży. Córka oznajmia ojcu w pociągu, że jedzie z nimi jej ukochana osoba - Peta.
Rozentuzjazmowany tata w drodze na to spotkanie zaczepia w wagonie mężczyznę, myśląc, że to właśnie wybranek córki. Okazuje się, że Peta to kobieta. Rodzina z uśmiechem wita partnerkę córki i dalej jadą już jednym pociągiem wspólnie, rozmawiając się i śmiejąc.

W rolę ojca wcielił się bardzo znany czeski aktor Ivan Trojan, zagrał w m.in. w filmie Agnieszki Holland „Szarlatan"
Spot reklamuje połączenia kolejowe do Berlina, Wiednia, Budapesztu i Bratysławy.
Tylko na Twitterze spot ma już ponad 314 tysięcy wyświetleń.











