NBA wybrało Saatchi & Saatchi London do działań marketingowych w Europie

NBA rozszerza w tym sezonie swoje działania marketingowe na Europę i pozyskał londyńską agencję Saatchi & Saatchi jako partnera reklamowego, aby udostępnić swoją platformę europejskim odbiorcom. Ich pierwszy wspólny projekt zostanie uruchomiony w październiku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NBA wybrało Saatchi & Saatchi London do działań marketingowych w Europie

NBA jest obecna na arenie międzynarodowej, oferując gry dostępne w 215 krajach i terytoriach oraz ma jedną z największych grup fanów w mediach społecznościowych na świecie. Oprócz świętowania swojego wpływu na kulturę na przestrzeni lat, amerykańska liga koszykówki stara się budować większe zaangażowanie i znaczenie wśród swoich europejskich fanów.

Agencja ma pomóc NBA w kontaktach z fanami koszykówki w całej Europie. Saatchi&Saatchi London przygotuje w związku z tym kampanię digitalową, która ma ruszyć w październiku br.

W wydanym komunikacie poinformowano, że NBA „chce zbudować większe zaangażowanie i znaczenie wśród swoich europejskich fanów”.

Agencja została wybrana w przetargu obsługiwanego bezpośrednio przez klienta. Dotychczas NBA nie miało agencji do obsługi na rynku europejskim.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa