Archiwum z dnia 2024.06.24
- 05:04 Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media
- 21:48 Menedżerka z Plusa i szefowa prawników warszawskiego ratusza mają nadzorować holding energetyczny Zygmunta Solorza
- 22:21 Resort da samorządom miliony zł. Powstaną Kluby Rozwoju Cyfrowego
- 22:21 Streetcom dla marki Kolastyna
- 22:27 Szymon Marciniak promuje golarkę do głowy
- 22:35 Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię loterii konsumenckiej OBI
- 22:35 Mistrz świata w skokach narciarskich reklamuje ING Bank Śląski
- 22:40 Kevin Costner ujawnił, czy zobaczymy go w finale „Yellowstone”
- 22:40 Meta wspiera program AI dla europejskich startupów. Ograniczony termin zgłoszeń
- 22:41 Dżemy Łowicz w nowej formie. Rusza kampania
- 22:45 Międzynarodowa nagroda dla najlepszych firm po raz pierwszy w Polsce
- 22:50 Do adQuery dołączyła Anna Gruszka
- 22:50 Nie żyje aktor z "Piratów z Karaibów". Zmarł w tragicznym wypadku
- 22:54 Powstanie drugi sezon „Awantury” Netfliksa. W obsadzie gwiazdy kina
- 22:55 Stworzyli 80 fałszywych e-sklepów. Policja zatrzymała 10 osób
- 22:55 One House dla Omron Healthcare
- 22:56 Polacy chętnie kupią chiński samochód. Nowy raport nie zostawia złudzeń, co się liczy
- 22:56 Zdjęcia do 4. sezonu "The Office PL" rozpoczęte. Jest teaser
- 22:59 Apple i Meta negocjowały współpracę ws. sztucznej inteligencji. A to nie koniec wieści
- 22:59 Gigantyczny sukces i rekordy "W głowie się nie mieści 2". Sequel "Diuny" już pobity
- 23:00 WPP, Ogilvy, Publicis Conseil i Coca-Cola z nagrodami specjalnym na Cannes Lions Festival
- 23:02 Użytkownik w centrum technologicznej rewolucji
- 23:03 Menedżer z adQuery: technologie powinny być odpowiedzialne i elastyczne
- 23:04 Sztuczna inteligencja w mediach. Co czeka redakcje?
- 23:05 Jakie jest znaczenie AI Actu dla marketerów? (wykład)
- 23:06 Polski rynek subskrypcji jest na początku drogi?
- 23:07 Jak technologie mogą pomóc wydawcom w walce z dezinformacją
- 23:08 Sztuczna inteligencja - wielka szansa czy gigantyczne zagrożenie?
- 23:09 Jak nowe technologie wpływają na sposób konsumpcji treści?
- 23:10 Streaming zabije w Polsce telewizję? Menadżer Play mówi o nieuniknionej konsolidacji
- 23:11 Internet bez third party cookies, a z AI i connected TV. Technologiczne trendy i wyzwania
- 23:15 „Teleexpress” wyprzedził „Fakty”. TVP Sport wyżej niż TV Republika
- 23:17 Apple na celowniku Komisji Europejskiej. Chodzi o nową dyrektywę
- 23:19 Biedronka jak Lidl. Sieć wypuszcza kolekcję fanowską
- 23:20 Kolejna nowość w Polsacie. To wojskowe reality-show
- 23:25 TV Republika szuka inwestorów w USA. Sakiewicz o pieniądzach od widzów na emisję naziemną
- 23:30 Canal+ Polska odświeża usługę TVoD. Szykują jeszcze więcej zmian
- 23:35 Jubileusz Effie Poland. Znamy skład jury 25. edycji konkursu
- 23:37 Lwy na Cannes Lions rozdane. Oto lista kampanii z Grand Prix
- 23:40 Poprawki prawa autorskiego bez wsparcia wydawców. Nie ukrywają oburzenia na posłów
- 23:45 KRRiT znowu przekaże pieniądze tylko dwóm mediom publicznym
- 23:45 Szef Rady Mediów Narodowych nie pojawi się w Senacie. Tłumaczy to działaniami rządu Tuska
- 23:50 Agora dalej wyjaśnia zarzuty wobec Marcina Kąckiego. „Sytuacja bardzo niewygodna”
- 23:55 Media między reklamami, subskrypcjami i AI (konferencja Wirtualnemedia.pl)