Archiwum z dnia 2024.08.12
- 20:17 Platige Image autorem zwiastuna Esports World Cup
- 20:54 Potrzebna agencja full service dla Energi Obrót
- 21:33 „Poranny briefing" nowym podcastem Onetu
- 21:59 Agencja GoldenSubmarine ma zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji
- 22:00 Twórca „Reniferka” mówi w wywiadzie o przemocy wobec mężczyzn
- 22:17 BBC wzywa byłego prezentera do zwrotu ogromnej kwoty
- 22:19 Gwiazda „Wednesday” nie jest fanką politycznej poprawności i samodzielnie zmienia scenariusze?
- 22:28 Piwo Specjal promowane kampanią „Dumni z Północy”
- 22:33 Alfonso Cuarón stworzył serial dla AppleTV+. Mamy zwiastun i datę premiery
- 22:40 „A co, jeśli…?” – PZU rusza z pierwszą kampanią w nowej odsłonie
- 22:45 ContentHouse dla młodzieżowego serwisu Wirtualnej Polski
- 22:45 OBTK realizuje działania SEO dla MAKRO Polska
- 22:49 Vision&People ma nowych liderów
- 22:50 Publicis Worldwide Poland zaczyna obsługę Vichy Dercos
- 22:51 Anna Roczniak oraz Michał Pawłowski z awansem w Salestube
- 22:52 Internetowi oszuści zatrzymani. Okradali na popularnych serwisach aukcyjnych
- 22:52 Warner Bros. Discovery z kolejnym darmowym kanałem telewizyjnym
- 22:54 „Tygodnik Powszechny” wyjaśnia współpracę z polską dziennikarką zatrzymaną z rosyjskim szpiegiem
- 22:56 Aplikacja Pilot WP już dostępna na odtwarzaczach Apple TV
- 22:56 Syty Król w gronie klientów Altavia Kamikaze + K2
- 22:57 Dziennikarz żegna się z Meloradiem
- 22:59 Netflix udostępnił zwiastun drugiego sezonu „Squid Game”
- 23:00 Koniec zdjęć do trzeciego sezonu „Białego Lotosu”. Kiedy premiera?
- 23:05 „Niebezpieczne dzielnice” nowością TVN Turbo. Youtuber poprowadzi „Automaniaka”
- 23:05 Emilia Maj i Rafał Blank na nowych stanowiskach w Publicis Consultants
- 23:09 Powstanie serialowy spin-off filmów „W głowie się nie mieści”
- 23:10 Zmiana we władzach Plusa. Była menedżerka nadzoruje spółki energetyczne Solorza
- 23:15 „Simpsonowie” z odcinkami specjalnymi dla subskrybentów Disney+
- 23:15 Producent „Na dobre i na złe” urósł na filmach kinowych
- 23:15 Mediapanel po zmianach. Oto najpopularniejsze serwisy i aplikacje internetowe w Polsce
- 23:15 Mindshare pracuje dla marki Coccolino
- 23:22 Open Mobi zmienia się w adQuery
- 23:25 Biedronka krytykowana za hasło z reklam. Podkreślała, od jak dawna jest tańsza niż Lidl
- 23:25 „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” zarobiły więcej z reklam. Mocno w dół „GPC” i „Super Express” (Top10)
- 23:25 Robert Pusz dyrektorem sprzedaży Newline Interactive EMEA
- 23:27 Serial „Branża” wraca z trzecim sezonem na platformę Max
- 23:30 Wills Integrated dla marki Pan Pomidor
- 23:35 Nowy ranking słuchalności. Radio ZET zyskało najwięcej
- 23:35 Sponsor olimpijczyków da mieszkania także srebrnym medalistkom
- 23:55 TVP3 tnie pasma regionalne. Koniec "Dobrego dnia"