Mindshare pracuje dla marki Coccolino

Brand Coccolino (Unilever) rozpoczyna kampanię „Wybierz zapach roku”. Rozbudowanym działaniom digital towarzyszyć będzie intensywna kampania OOH z wykorzystaniem nietypowych formatów, a całą akcję zwieńczy otwarty event, który odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Za obsługę mediową kampanii odpowiada Mindshare (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindshare pracuje dla marki Coccolino

Główną rolę w nowej kampanii Coccolino odgrywać będzie jej brand hero – pluszowy miś, występujący w „dwóch postaciach”: niebieskiej i różowej – symbolizujących rywalizujące ze sobą zapachy.

– W naszej kampanii zachęcamy konsumentów do aktywności, wskazania swoich preferencji i oddania głosu na preferowanego Misia, czyli do wyboru ulubionego zapachu. Finał całej akcji, w postaci eventu planowanego na 31 sierpnia, również będzie miał charakter konsumencki, otwarty, zapraszamy oczywiście wszystkich chętnych. Odbędzie się w przestrzeni przy Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, a uczestnikom zapewnimy nie tylko dobrą zabawę, ale też możliwość udziału w licznych konkursach z nagrodami – mówi Marcin Woźniak, marketing manager w Unilever, odpowiedzialny za kategorię prania. 

Kampania potrwa do końca sierpnia, prowadzona będzie pod hasłem „Wybierz zapach roku Coccolino”, skierowana jest przede wszystkim do kobiet.

– Koncepcja kampanii jest nietypowa i również w mediaplanie zaplanowaliśmy sporo działań niestandardowych, np. zapachowe przystanki komunikacji miejskiej, naklejki w metrze, działania na YouTube z formatem masthead, wykorzystanie formatu pushads w ściśle określonych miejscach Warszawy, interaktywne rich media czy Creative Exchange na TikToku – dodaje Zuzanna Lesz, executive / client leadership w Mindshare Poland.

Trzon mediaplanu kampanii stanowią rozbudowane działania z obszarów digital i OOH. Towarzyszy im kampania telewizyjna, w której wykorzystywany jest standardowy spot Coccolino, uzupełniony o informację zachęcającą do aktywnego udziału w Zapachowych Wyborach. 

Influencerzy wspierają markę

Kampania kierować będzie na landing page marki, gdzie m.in. będzie można uczestniczyć w głosowaniu. Część outdoorowa działań obejmie 8 największych ośrodków miejskich Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław, Katowice i Szczecin). Planowane jest wykorzystanie m.in. standardowych billboardów, naklejek przy schodach w metrze w Warszawie, bannerów na przystankach oraz nośników digitalowych JetLine. 

W ramach kampanii pojawią się przystanki zapachowe, gdzie nośniki OOH uzbrojone zostaną dodatkowo w dyfuzory z zapachami obu wersji płynów Coccolino – te ostatnie spotkać będzie można w Warszawie i Krakowie. 

Działania digital prowadzone będą m.in. na platformach takich jak: Blix, Facebook, Instagram, YouTube czy TikTok, a wśród zaplanowanych formatów znajdują się m.in. interaktywne rich media, display programatyczny, display video czy pushads.

Ważnym elementem kampanii jest współpraca z influencerami (również organizowana przez Mindshare Poland), wspólnie z którymi m.in. prowadzone będą konkursy. Uczestniczący w kampanii influencerzy to: biedronkowe.love, rabat.alert, rossmanowe.love, Marta Mielczarska, Sale_pl, Joanna Kieryk - plaamkaa , Angelica Zając - andziaks, Weronika Jaguś, Patryk Szczepanik, Dominika Brudny – domsli22 i Katarzyna Pytel – paniekscelencja, ta ostatnia będzie również uczestniczyć w finałowym evencie.

Za działania mediowe i współpracę z influencerami odpowiada Mindshare Poland, za koncepcję i ideę kreatywną kampanii, jak również nadzór nad eventem i jego realizację  - agencja Branders. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski