Archiwum z dnia 2024.10.08
- 13:14 Przepis na sukces w e-commerce! Wnioski z raportu Gemius 2024
- 16:00 „Raptowne Rozmowy” w telewizji Mixtape TV z drugim sezonem
- 19:06 Były europoseł w nowy programie Salonu24
- 19:11 Nowa szefowa Fundacji Orlen
- 19:22 Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
- 20:04 Była rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego współpracuje z “Gentlemanem”
- 20:08 Z Grupy Wirtualna Polska do "Dziennika Zachodniego"
- 20:29 Energa sponsorem Trefla Gdańsk
- 21:00 MullenLowe Group partnerem otwarcia Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
- 21:18 Kamil Stoch zachęca, by dołączyć do drużyny Allianz
- 21:34 Zmiany u wydawcy „Media Marketing Polska” i „Handlu”
- 21:35 Była dziennikarka TOK FM uruchamia wydawnictwo książkowe
- 21:43 Bank Pocztowy ma naczelnika wydziału PR
- 22:00 Anna Bełcik: z „Pulsu Biznesu” do XYZ
- 22:11 Ralph Kamiński w pierwszej takiej roli. Zagra w serialu platformy Max
- 22:15 Nikodem Sarna pokieruje zespołem MarTech & CX w Altavia Kamikaze + K2
- 22:20 Eurocash tworzy własną grupę zakupową
- 22:24 Nowości w Polskim Radiu 24. Andrzej Sołtysik o kinie
- 22:24 Wyborowa Pernod Ricard wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
- 22:29 Małgorzata Socha twarzą elektromobilności
- 22:30 Nobel z fizyki za badania nad sztuczną inteligencją
- 22:37 Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka
- 22:41 Polsat pokazał „Kevina” w październiku. Ilu widzów obejrzało kultowy film?
- 22:45 "Odetchnij" - namawia so!flow w nowej kampanii
- 22:45 Aplikacja Canal+ online w samochodach marki Renault
- 22:52 Rolmlecz na jubileusz z kampanią „50 lat i zawsze w smak!”
- 22:55 Ruszył program "Unboxing - Wielkie Otwarcie". Jaką miał widownię?
- 22:55 LPP ma nową strategię employer brandingową
- 22:57 Serwis MEGOGO z pierwszą kampanią w Polsce
- 22:58 WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
- 23:00 Euvic Media przygotował kampanię na temat „babciowego”
- 23:10 Canal+ zaczął przerywać programy reklamami
- 23:10 Intermarché rusza z nową platformą komunikacji
- 23:13 Publicis Groupe Polska wspiera ofiary powodzi
- 23:15 Znany program znika z Kanału Zero. Pierwsza taka sytuacja
- 23:17 Coraz więcej Polaków na Temu. RASP przed Wirtualną Polską
- 23:20 „Awantura o kasę” w Polsacie hitem weekendu. Ilu widzów przyciągnęła?
- 23:25 Nadawca kanałów BBC wzmacnia biuro w Warszawie
- 23:30 Giełda nerwowo czeka na walne Cyfrowego Polsatu. Akcje tanieją
- 23:30 Tygodnik „Nie” ożywi stronę internetową. Naczelna chce poważnej dyskusji o lewicy
- 23:33 Grupa Play będzie miała nowego prezesa
- 23:40 Co z konkursem dotyczącym MUX-5? „Jesteśmy w procesie konsultacji”
- 23:45 Kiedy nowa ustawa medialna? Dostanie ją dopiero nowy prezydent
- 23:47 Rusza plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku 2024
- 23:50 Synowie Zygmunta Solorza reagują na pierwszą dymisję. „Sukcesja już się dokonała”
- 23:55 Zrównoważony rozwój w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl