Archiwum z dnia 2025.05.08
- 00:20 W Disneyu streaming zasypuje spadek telewizyjny. Disney+ i Hulu ze wzrostami
- 00:55 Stanowski sprzedał Weszło. Kim są nowi właściciele?
- 00:57 Rusza konklawe. Jak media relacjonują wydarzenia w Watykanie?
- 01:00 Polsat zmieni korespondenta w USA
- 16:20 Sotrender z analizami działań na TikToku
- 16:35 Marka Plusssz partnerem imprezy kolarskiej
- 16:55 Impact z potrójnym złotem w Eventex Awards
- 17:31 Hand Made promuje loterię marki Rodowita
- 17:36 Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
- 18:16 Edyta Kowal przeszła z Redd do Useme
- 18:36 FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii
- 18:37 Nowa kampania NASK i Ministerstwa Cyfryzacji
- 18:42 Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
- 18:53 Które zawody cieszą się szacunkiem, a które go tracą?
- 18:59 Magnicity wybiera 38Content Communication
- 19:40 Coca-Cola musi zmienić etykiety. Wprowadzała w błąd ws. recyklingu
- 19:55 Salestube pracuje dla Tylko w Niemczech
- 20:19 Będzie film o polskich piłkarkach. Premiera już w maju
- 20:37 Żabka sprzedała obligacje za miliard zł
- 20:38 Katarzyna Kapusta-Gruchlik: z ZPR Media do Polska Press Grupa
- 21:01 Temu i Shein mocniej reklamują się w Europie. Przez cła w USA
- 21:10 Będzie nowa platforma z e-bookami. Szykują ją wydawcy
- 21:31 Węglokoks od nowa rozpisał przetarg na obsługę PR
- 21:46 Agencja inPlus Media pracuje dla Buzzcenter
- 21:52 Słynny dziennikarz przyrodniczy BBC kończy 99 lat. Przygotował nowy film
- 21:53 Monini premiuje zakupy nagrodami
- 22:02 Samorządy z kampanią profrekwencyjną „Głosujemy na 100%”
- 22:07 YouTube idzie śladem platform streamingowych. Nowy plan
- 22:07 Była dziennikarka Eska Rock w Radiu Kolor
- 22:07 Algida reklamuje lody z twórcami młodego pokolenia
- 22:10 Wartość transakcji Blikiem sięgnęła blisko 100 mld zł
- 22:12 Kerris dalej obsługuje Lisnera
- 22:35 Prostota oferty w nowej platformie komunikacyjnej marki Nju
- 22:36 Martyna Malczewska-Malak nową dyrektorką zarządzającą Nutricia. Firma wdraża nowy model zarządzania
- 22:40 PRM nowym klientem agencji 2Koma7
- 22:40 Pudliszki i Morliny ze strefami grillowymi w trzech miastach
- 22:41 Bitwa o parówki z historią w tle w reklamie Krakusa
- 22:44 Strategiczne awanse w zespole Walk Events
- 22:46 Allianz Polska dalej z Kamilem Stochem
- 22:55 STS sponsorem Ligi Mistrzów w Siatkówce
- 22:57 „Leć teraz, zapłać później” - nowa oferta dla podróżujących od PayPo
- 22:59 Gwiazdy piłki nożnej w nowej kampanii Snickers
- 23:00 Finał „Kanapowców”. TTV wiceliderem w grupie komercyjnej
- 23:08 Kolejne stacje nadawane z najwyższego budynku w Polsce i UE
- 23:15 Uważność będzie kluczową walutą w content marketingu
- 23:15 Zmiany w "The Voice Kids”. Odchodzi jedna z trenerek
- 23:20 Ubyło widzów "M jak miłość". Serial wciąż hitem TVP2
- 23:25 Nowa aplikacja z polskim i niezależnym kinem na Android TV
- 23:30 Show Polsatu o metamorfozach dopiero jesienią. Nowa prowadząca zapowiada zmiany
- 23:33 To może być cios dla Google. Apple rozważa rewolucję w Safari
- 23:35 TVP wygasza jeden z serwisów streamingowych
- 23:40 Republika zapowiada kolejną debatę. Wśród pytających Rafał Brzoska
- 23:45 Nadawca 17 kanałów powalczy o multipleks? „Sytuacja jest inna niż rok temu”
- 23:49 Max zapowiada drugi sezon „Pati”
- 23:50 Klaudia Carlos wróciła na antenę TVP2. W nowej roli
- 23:52 Twórcy “Kwiatków Polskich” żegnają się z Radiem Nowy Świat. Kto ich zastąpi?
- 23:53 Serwis streamingowy Canal+ dla klientów kolejnego operatora
- 23:54 Media nie pokazały nagrania zbrodni na UW, ale pokłóciły się o słowo "makabra"
- 23:55 Prowizje tylko „na waciki”? Jak zarabiają agencje mediowe