FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii

Wystartowała kampanii dla Magnokalu - leku OTC od USP Zdrowie. Za strategię kreatywną i realizację spotu telewizyjnego odpowiada FCB Warsaw (Keino Grupa). Kampania, utrzymana w dynamicznej, teledyskowej konwencji, podkreśla codzienną aktywność i energię, którą wspiera duet magnezu i potasu.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
FCB Warsaw współpracuje z USP Zdrowie przy nowej kampanii
fot. mat. prasowy

Reklama emitowana będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a działania wspierające obejmą kanały digitalowe. Kampania koncentruje się na codziennej aktywności i pełnym energii stylu życia, wspieranym przez przyjmowanie magnezu i potasu. Spot - zrealizowany w dynamicznej, teledyskowej konwencji - przedstawia bohaterów, którzy dzięki Magnokalowi w pełni wykorzystują swoje możliwości każdego dnia. 

Nowy projekt FCB Warsaw 

Magnokal to lek, który łączy magnez i potas - dwa składniki istotne dla prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego, mięśniowego i serca.    


Agencja FCB Warsaw (Keino Grupa) stworzyła koncepcję kreatywną kampanii. Reżyserem spotu był Hasenien Dousery. Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Selfish3, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się Wavemaker.

Niedawno podawaliśmy, że FCB Warsaw rozpoczyna także obsługę PKO Banku Polskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję