Archiwum z dnia 2025.05.13
- 00:10 Żabka mocniej się reklamuje. Przez kwartał przybyło ponad 400 sklepów
- 00:45 Kultura wraca do WP. Rok po zwolnieniach grupowych
- 00:53 Nawrocki i Trzaskowski z rekordowymi zasięgami. Do wyników przyczynił się Mentzen
- 00:55 TVP nie zmienia prowadzącej debatę. Trzaskowski wylosował najkorzystniej
- 00:56 Nerwowa wypowiedź dziennikarki TVP w trakcie debaty. "Jak pijany na mnie zwymiotuje"
- 01:20 Kuriozalny początek debaty. Stanowski obstawił się flagami i zaatakował dziennikarkę
- 10:00 NASK: masowa akcja dezinformacji wyborczej na X i w SMS-ach. Kontrowersje wokół "Wiesz Jak Nie Jest" i "Stołu Dorosłych"
- 16:06 Ruszyła kampania na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną
- 16:09 Touchideas autorem nowej identyfikacji wizualnej piwa Warka
- 18:55 VerdeAgency i Lettly wygrały przetarg na obsługę Cif
- 20:09 "Polityka" z nowym studiem do podcastów i wideocastów
- 20:35 Jaguar szuka nowej agencji reklamowej. Niedawny rebranding i kampania reklamowa to strzał w kolano
- 21:09 Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie, Meczyki.pl z największą liczbą wpisów
- 21:20 Cezary Kozieł country managerem w Somplo
- 21:22 One House odpowiada za kampanię marki Łaciate
- 21:31 sayHi.agency zajmie się kampanią Polskich Przetworów
- 22:46 Grupa CCC ma już ponad 100 tys. subskrybentów. Ze sklepami rusza na południe
- 22:50 Przed nami Impact’25. Jubileuszowa edycja
- 22:50 Rokmates partnerem ZenMarket na polskim rynku
- 22:53 DHL dołącza do grona klientów Mullenlowe Group
- 22:56 Zuzanna Fabiańska: z PR Calling do oLIVE media
- 23:10 „Klara” wróci z kolejnym sezonem. Jako serial Max
- 23:12 Platige Image ogranicza koszty i stratę. Ubyło pracowników
- 23:13 Tak oglądały się wywiady z kandydatami w Kanale Zero. Wyraźny lider
- 23:16 We wrześniu jubileuszowy Kongres PR w Rzeszowie. Znamy program
- 23:20 Tanej za telefon i internet. Canal+ Polska ogłasza nowe stawki
- 23:25 „Kawa na ławę” i „Loża prasowa” z nowego studia TVN24
- 23:33 Allegro wyprzedza Temu pod względem zaangażowania, ale ma mniej użytkowników
- 23:35 Była szefowa „Wiadomości” chciała odwołać szefa KRRiT
- 23:40 Pinterest ciągle rośnie i zaczyna przyciągać zetki
- 23:42 Marcina Mellera zakręty w mediach. „Telewizja za nim tęskni”
- 23:43 „Justyna rozwala system”. Eksperci o szansach Steczkowskiej na Eurowizji
- 23:44 "Zdrajcy" wciąż hitem TVN. Ilu widzów miała druga edycja?
- 23:45 W TV Republika kampania intensywna jak nigdzie indziej
- 23:45 Kontrowersje wokół NASK po zgłoszeniu ingerencji wyborczej. Mamy oświadczenie instytucji
- 23:48 Liczba dnia. Są wyniki reklamy online, jako branża idziemy na rekord. Gdzie wydają najwięcej?
- 23:50 Netflix i Disney+ tracą polskich użytkowników. Kilka platform zanotowało wzrosty