Tak oglądały się wywiady z kandydatami w Kanale Zero. Wyraźny lider

Kanał Zero wyemitował już rozmowy ze wszystkimi kandydatami na prezydenta oprócz Krzysztofa Stanowskiego. Który wywiad oglądał się najlepiej? Jak na innych kanałach youtubowych wygląda oglądalność rozmów z pretendentami do urzędu prezydenckiego?

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tak oglądały się wywiady z kandydatami w Kanale Zero. Wyraźny lider
Sławomir Mentzen w Kanale Zero/YouTube

Kanał Zero jako jedyny projekt youtubowy przeprowadził dotychczas rozmowy ze wszystkimi kandydatami na prezydenta z wyłączeniem założyciela kanału Krzysztofa Stanowskiego. Ostatnia rozmowa ukazała się 8 maja, gdy gościem był Rafał Trzaskowski. Nagranie zebrało 2,08 mln wyświetleń.

Najwiecej widzów przy Mentzenie i Braunie

Najpopularniejsze wywiady to: ze Sławomirem Mentzenem z 26 marca (3,3 mln), Grzegorzem Braunem z 3 kwietnia (2,7 mln) oraz Karolem Nawrockim z 16 kwietnia (2,2 mln).

1,8 mln widzów oglądało film z Maciejem Maciakiem z 30 kwietnia. Ta rozmowa w Kanale Zero, w ramach cyklu wywiadów Krzysztofa Stanowskiego z kandydatami na prezydenta Polski, miała nietypowy przebieg. Stanowski szybko ją zakończył z powodu prorosyjskich wypowiedzi gościa.  

1,4 mln odsłon doczekało się nagranie z Szymonem Hołownią z 7 maja, a po 1,1 mln wyświetleń zebrały wywiady z Adrianem Zandbergiem z 2 kwietnia oraz Arturem Bartoszewiczem z 27 marca.

Rozmowę z Joanną Senyszyn obejrzało 933 tys. osób, z Markiem Jakubkiem o pięć tys. mniej, a z Magdaleną Biejat 880 tys. widzów. Najmniejszą popularnością cieszy się wywiad z Markiem Wochem - 566 tys. wyświetleń.

Jak u Rymanowskiego i Paciorka?

Rozmowę z Krzysztofem Stanowskim jako kandydatem przeprowadzi 14 maja Bogdan Rymanowski na swoim kanale youtubowym Rymanowski Live. Dziennikarz Polsatu i Radia ZET do tej pory rozmawiał na kanale z siedmioma pretendentami do urzędu prezydenckiego. Najpopularniejsze nagranie z Mentzenem pochodzi z 1 kwietnia (1 mln odsłon).

Wywiad z Braunem z 8 maja doczekał się 515 tys. wyświetleń, z Nawrockim z 6 maja 257 tys., a z Jakubiakiem z 11 kwietnia 244 tys. Gorzej oglądały się rozmowy z kandydatami lewicowymi - z Zandbergiem z 24 kwietnia (132 tys.) i Biejat z 8 kwietnia (33 tys.). Gdy u Rymanowskiego pojawił się Bartoszewicz, mógł liczyć na 91 tys. oglądających.

Na kanale Imponderabilia Karola Paciorka dotychczas odbyły się cztery wywiady. Najwięcej osób oglądało rozmowę z Zandbergiem z 20 marca (315 tys.), dalej z Hołownią z 8 kwietnia (172 tys.), z Biejat z 29 kwietnia (138 tys.), a najmniej do tej pory z Trzaskowskim z 6 maja (117 tys.). Wszystkie przedstawione dane pochodzą z godziny 12:00 w dniu 12 maja.

Podobne cykle rozmów z kandydatami realizuje m.in. Polsat News i Radio ZET. Jak informowaliśmy, serii wywiadów nie zaplanowała tym razem Telewizja Polska. Nadawca nie tłumaczy, skąd taka decyzja. W poniedziałek od godz. 20:00 TVP będzie razem z TVN i Polsatem współorganizować ostatnią przed pierwszą turą debatę prezydencką.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"