Arena Media, Carat, Media Group i Sigma Bis w przetargu mediowym BGK

Cztery domy mediowe walczą w  przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są to Arena Media Communication (Havas Media Group), Carat Polska (dentsu), Media Group i Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. Łączny budżet wynosi 20 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Arena Media, Carat, Media Group i Sigma Bis w przetargu mediowym BGK

Przetarg dotyczy usług pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego dla BGK. Oferty złożyły Arena Media Communication, Carat Polska, Media Group i Sigma Bis.

Agencja wybrana w przetargu zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii banku. Obsługa mediowa dotyczyć ma prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej i specjalistycznej, internetu, reklamy zewnętrznej, radia, telewizji.

Dodatkowo zwycięska agencja będzie odpowiadać za przygotowanie oraz realizację strategii promocji, przygotowanie media planu kampanii reklamowej, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu. Ponadto świadczyć będzie również usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych BGK jak również przeprowadzania, co najmniej dwa razy w roku kalendarzowym szkolenia dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.

Budżet to 20 mln zł netto

BGK podzielił przedmiot przetargu na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje realizację umowy od dnia podpisania umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia agencji w wysokości 10 mln zł netto (bez VAT). W ramach zamówienia objętego prawem opcji BGK przewiduje możliwość zlecenie dalszej realizacji umowy przez wybraną agencję za wynagrodzeniem w maksymalnej wysokości 10 mln zł netto. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2023 roku.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: ocena merytoryczna (waga: 55) i cena (waga: 45).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"