W spocie Andrzej Wrona pokazuje, jak należy używać kapsułek piorących Ariel Pod. Podkreśla, że dzięki nim można szybko wyprać przepocone ubrania, oraz zaznacza, że produkt należy przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.
Andrzej Wrona na początku ub.r. razem z innym siatkarze Karolem Kłosem zostali ambasadorami reklamowymi odzieży i sprzętu sportowego marki Reebok. Z kolei od 2014 do połowy 2016 roku wspólnie z innymi zawodnikami naszej reprezentacji siatkarskiej występowali w reklamach sieci telekomunikacyjnej Plus.
Obecna kampania Ariel Pod obejmuje też klip, w którym o korzystaniu z tych kapsułek opowiada autorka bloga Makoweczki.pl.
Oba klipy będą emitowane w serwisach społecznościowych.

Z kolei spot telewizyjny oprócz łatwości używania Ariel Pod podkreśla, że jest to najchętniej kupowana marka kapsułek do prania (według danych z 2016 i 2017 roku).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/p-g-w-nowej-kampanii-ariela-chce-przekonac-konsumentow-do-kapsulek,7171485756548737a ##
Za obsługę wszystki marek Procter&Gamble w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada w Polsce dom mediowy MediaCom Warszawa.











