Arkadiusz Marszałek dyrektorem operacyjnym w K-Magazine

Arkadiusz Marszałek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego w wydawnictwie K-Magazine, wydawcy miesięcznika lifestylowego „K MAG”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Marszałek będzie sprawował nadzór nad kluczowymi obszarami działalności firmy poczynając od planowania działań marketingowych i sprzedaży reklam, poprzez produkcję magazynu i jego dystrybucję, aż po finanse i księgowość. Będzie także koordynował prace w obszarze wykorzystania nowych technologii i aplikacji mobilnych.

- Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie, znajomość branży oraz niesamowite wyczucie i precyzja biznesowa Arkadiusza zapewnią nam szybki dostęp do nowych rozwiązań marketingowych oraz przyczynią się do dalszego rozszerzenia grupy naszych odbiorców - mówi Mikołaj Komar, redaktor naczelny magazynu „K MAG”.

Od dwóch lat Arkadiusz Marszałek prowadzi swoją firmę ROI Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor marki, mediów i komunikacji w Grupie TP, gdzie m.in. odpowiadał za działania reklamowe dla Telekomunikacji Polskiej i Orange. W przeszłości był też zarządzającym polskim oddziałem Media Audits, a następnie Accenture Marketing Sciences. Swoją karierę zawodową zaczynał od pracy w OMD Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"