Arla Protein wchodzi na polski rynek. Za strategię odpowiada Partner of Promotion

Arla Foods, producent mleczarski, rozpoczął współpracę z agencją Partner of Promotion.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.

W ramach umowy Partner of Promotion odpowiadać będzie za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym między innymi działania z zakresu PR, projekty specjalne z mediami, współpracę z ambasadorami oraz obsługę kanałów social media.Protein.

Strony nie ujawniają na jaki okres zawarto umowę.

Arla Foods jest jednym z czołowych producentów na rynku produktów mleczarskich w Polsce i na świecie. W portfolio firmy są m.in. sery, masła i napoje mleczne, producent posiada w ofercie takie marki jak Apetina, Lurpak, Castello czy Cocio.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+