“Art & Business” promuje się w kanałach Grupy TVN (wideo)

Miesięcznik o sztuce i biznesie “Art & Business” (Abbey House) rozpoczął pierwszą w historii pisma kampanię reklamową realizowaną pod hasłem “Art & Business dla mądrych ludzi”. Działania obejmują kanały Grupy TVN.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania komunikuje poszerzoną od października ub.r. zawartość pisma. Miesięcznik zmienił też wtedy m.in. szatę graficzną.

Spot promocyjny magazynu emitowany jest obecnie na kanałach TVN CNBC i TVN Warszawa. Potem, w pierwszym tygodniu marca, reklama pokazywana będzie w stacji TVN Style. Kampanię przygotowała i zaplanowała firma LargoCapital.

Właścicielami tytułu są dwa domy aukcyjne: Rempex i Abbey House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów