Artur Boruc ambasadorem akcji McDonald's

McDonald's inauguruje ogólnopolski program 'Dziecięca Eskorta'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jedenaścioro dzieci, laureatów konkursu plastycznego na temat „Moje piłkarskie marzenie” wyjedzie w nagrodę do Niemiec na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Dzieci towarzyszyć będą na stadionie w Dortmundzie polskim piłkarzom podczas prezentacji zespołów przed meczem Polska – Niemcy.

Organizowany przez McDonald’s program „Dziecięca Eskorta” to ogólnopolski konkurs plastyczny dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Tematyka prac będzie nawiązywać do motywu przewodniego konkursu jakim jest „Moje piłkarskie marzenie”. Dzieci, których prace zostaną wyróżnione w ogólnopolskim finale imprezy, wyjadą w czerwcu br. w towarzystwie rodzica lub dorosłego opiekuna do Dortmundu na mecz Polska – Niemcy. Szczególną nagrodą będzie możliwość bezpośredniego uczestnictwa w wielkim piłkarskim widowisku – wyjście wraz z polskimi piłkarzami na prezentację zespołów.

Konkurs rozpoczyna się 16 marca i potrwa do 18 kwietnia 2006 roku. W tym czasie we wszystkich restauracjach McDonald's na terenie Polski będą dostępne formularze zgłoszeniowe do konkursu. Formularze dostępne będą również na stronie internetowej www.mcdonalds.pl. Prace konkursowe z naklejonym, wypełnionym formularzem można będzie składać w dowolnej restauracji McDonald's na terenie kraju, a także przesyłać pocztą lub przesyłką kurierską na wskazany adres.

Ocena prac plastycznych dzieci będzie przebiegała w dwóch etapach. Pierwsza faza będzie miała miejsce na poziomie restauracji – lokalne jury wybierze jedną najlepszą pracę spośród oddanych w danej restauracji. Wybrane 209 prac trafi do etapu drugiego, w którym oceniać je będzie jury pod przewodnictwem znanego rysownika Henryka Sawki. Jedenastka laureatów głównych nagród ogłoszona zostanie podczas sportowego pikniku rodzinnego 14 maja 2006 roku w Warszawie. Na tę imprezę organizatorzy zaproszą wszystkich finalistów. W obu etapach konkursu przy wyborze zwycięskich prac brana będzie pod uwagę oryginalność zinterpretowania tematu, a także warsztat plastyczny adekwatny do wieku małego twórcy.

- McDonald's Polska od początku działalności angażuje się w projekty związane z możliwością dostarczania dzieciom wyjątkowych, fajnych wrażeń – mówi Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonald’s Polska. – Cieszymy się, że z okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej Niemcy 2006 najmłodsi w całej Polsce będą mieli szansę wyjazdu na tak wielką imprezę i doświadczenia emocji wyjścia z gwiazdami piłki nożnej na murawę stadionu.

Ambasadorem i sportowcem wspierającym program „Dziecięca Eskorta” jest Artur Boruc, znakomity bramkarz reprezentacji Polski i lidera szkockiej Premier League Celtic Glasgow. – Od kiedy gram w piłkę nożną moim marzeniem jest występ w reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Świata. Obecnie jestem bliski realizacji tego celu – mówi Artur Boruc. – Cieszę się, że mogę swoim wizerunkiem wspierać przedsięwzięcie, dzięki któremu jedenaścioro polskich dzieci uczestniczyć będzie w tak wspaniałym sportowym spektaklu jakim są Mistrzostwa.

W różnych krajach realizowany przez McDonald’s program „Dziecięca Eskorta” wspierają światowe gwiazdy piłki nożnej. W Niemczech partnerem programu jest kapitan niemieckiej drużyny reprezentacyjnej, znakomity piłkarz Michael Ballack, w Argentynie Lionel Messi, w Stanach Zjednoczonych Kikin Fonseca, a w Anglii legenda Mistrzostw Świata z 1966 roku - Sir Geoff Hurst.

Program „Dziecięca Eskorta” został zainicjowany w 2002 roku podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Japonii i Korei. W bieżącym roku McDonald’s Polska dołącza do 35 krajów, w których realizowana będzie ta inicjatywa. Poza Polską do programu przyłączyły się m.in. Wielka Brytania, Francja, Ukraina, Meksyk, Japonia, Republika Południowej Afryki i Stany Zjednoczone.

Realizacja programu w Polsce wsparta będzie kampanią reklamową. Spoty reklamowe z udziałem Artura Boruca emitowane będą w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, Tele5, TVP3, TV Puls, Discovery&Animal Planet, 4fun.tv, Polsat Sport, Cartoon Network, Fox Kids, Fox Kids Play i Zig Zag. Reklamy prasowe programu ukażą się w licznych tytułach prasowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu