Artur Karwala creative group head Agencji Nie Do Ogarnięcia. Agnieszka Kania head of social media

Do zespołu Agencji Nie Do Ogarnięcia dołączyli: Artur Karwala na stanowisko creative group head oraz Agnieszka Kania, która objęła funkcję head of social media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Artur Karwala creative group head Agencji Nie Do Ogarnięcia. Agnieszka Kania head of social media
od lewej: Artur Karwala, Agnieszka Kania

Artur Karwala z branżą reklamową związany jest od ponad 7 lat. Poprzednio pracował na stanowisku senior copywritera w agencji Gong, współtworząc kampanie dla Netflix, ING Bank Śląski, PlayStation, Huawei, Tyskie czy L'Oréal Paris. Pierwsze copywriterskie kroki stawiał w x-kom, gdzie pracował m.in. nad launchem aplikacji mobilnej sklepu i strategią komunikacji marki.

Agnieszka Kania ma 10-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, eventach oraz sprzedaży. Wcześniej pracowała w agencjach They.pl, Green Parrot, czy Open Gate, gdzie pełniła rolę kluczowego lidera i kierowała zespołami specjalistów i menadżerów.Tworzyła i wdrażała strategie marketingowe m.in dla takich klientów jak: Lidl Polska, Credit Agricole, InPost, Nestle, Gedeon Richter, Abbott Laboratories, Verco, Galeria Młociny, Dekoria i DHL Express. Była również odpowiedzialna za koordynowanie kampanii na platformach społecznościowych, analizowanie danych, zapewnianie wysokiej jakości usług oraz budowanie silnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi i innymi działami w firmie.

Wcześniej związana była z branżą eventową - tworzyła największe wydarzenia branży fitness w Polsce i prowadziła portal internetowy dedykowany do środowiska sportowego, a także wprowadziła na rynek autorski projekt: Targi mody WOW Fashion Select.

- Dołączenie do nas Artura i Agnieszki wzmocni zarówno nasz potencjał kreatywny, jak i całą strukturę. Ich kompetencje są na najwyższym poziomie, a dodatkowo - już podczas pierwszych rozmów okazało się, że mówiąc kolokwialnie - nadajemy na tych samych falach. A to dla nas bardzo ważne przy budowaniu i rozwijaniu agencji - mówi Marcin Sikorski, partner i dyrektor kreatywny Agencji Nie Do Ogarnięcia 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online