125 mln urządzeń wearables zostanie sprzedanych w 2018 r.. Na rynku smartwatch liderem Apple

W 2018 roku na świecie sprzedanych zostanie 124,9 miliona urządzeń z kategorii wearables, o 8,2 proc. więcej niż w roku 2017 - prognozuje firma badawcza IDC.

km
km
Udostępnij artykuł:
125 mln urządzeń wearables zostanie sprzedanych w 2018 r.. Na rynku smartwatch liderem Apple
Apple Watch 2

Szacowane przez IDC na ten rok tempo wzrostu jest co prawda niższe niż odnotowane w roku ubiegłym (+10,3 proc.), ale kolejne lata mają przynieść powrót do dwucyfrowych wskaźników.

W 2022 roku za 44,6 proc. sprzedaży mają odpowiadać smartwatche. Natomiast w przypadku zegarków o podstawowej funkcjonalności sprzedaż ma rosnąć w latach 2018-2022 średnio o 7,4 proc. rocznie, ale ich udział w całym rynku wearables ma spaść z 23,7 proc. do 19,7 proc. Z kolei opaski mają w prognozowanym okresie sprzedawać się w podobnych ilościach, na poziomie ok. 45 milionów rocznie.

W rynku smartwatch liderem Apple z jego zegarkiem Watch.

grafika

Według IDC, mniejsze znaczenie, aczkolwiek przy szybkim tempie wzrostu, będą miały produkty, które można nosić na uszach i na ubraniu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych