13,6 mln zł netto zapłaci Energa za sponsoring Polskiego Związku Koszykówki

Spółka Energa podpisała nowy kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Koszykówki na dwa sezony 2019/2020 i 2020/2021. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 13,6 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
13,6 mln zł netto zapłaci Energa za sponsoring Polskiego Związku Koszykówki

Umowa obejmuje sponsoring strategiczny Polskiego Związku Koszykówki, w tym sponsoring tytularny lig ekstraklasowych kobiet i mężczyzn. Energa została też sponsorem turniejów finałowych Pucharu Polski kobiet i mężczyzn w roku 2020 i 2021, Superpucharu Polski 2019 i 2020, gal podsumowujących sezony 2019/20 i 2020/21 rozgrywek EBL i EBLK oraz sponsorem wydarzenia Mistrzostwa Europy 2019 w koszykówce na wózkach.

W ramach umowy logo spółki Energa zostanie umieszczone na strojach meczowych i treningowych zawodników reprezentacji Polski w koszykówce oraz oficjalnych strojach sztabu szkoleniowego, naklejkach parkietowych, ściance konferencyjnej i bandach elektronicznych wokół boiska.

W przypadku Energa Basket Liga nazwa spółki zostaje umieszczona w nazwie rozgrywek, logo sponsora umieszczone jest w logotypie rozgrywek EBL, z przodu klubowych koszulek meczowych, z przodu klubowych spodenek meczowych, z przodu klubowych narzutek treningowych, na koszulkach i czapeczkach mopperów. Spoty Energi będą eksponowane na bandach elektronicznych i telebimach,a logo na bandach statycznych itp. Podobni będzie przy turniejach finałowych Pucharu Polski kobiet i mężczyzn oraz podczas meczu o Superpuchar Polski.  

Przy okazji gali podsumowujących sezon EBL i EBL Energa ma być eksponowana w social mediach Polskiego Związku Koszykówki, a billboardy sponsorskie pojawią się na antenach sportowych Grupy Polsat wraz ze studiem.

Energa uzasadnia, że sponsoring PZK pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy poprzez wspieranie sportu, w tym reprezentacji narodowych. Spółka podaje, że przeprowadzone przez firmę zewnętrzną badanie wykazało efektywność kosztową tej współpracy w 2018 roku na poziomie 229 proc. (Energa jest sponsorem Związku od stycznia 2018 roku).

Umowa opiewa na kwotę 13,6 mln zł netto (bez Vat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce