SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

14 firm chce zająć się działaniami eventowymi Enei

14 firm złożyło oferty w organizowanym przez dostawcę energii, spółkę Enea przetargu na realizację działań eventowych. Walczą o obsługę ponad 5 mln zł budżetu.

Article

W rozpoczętym na początku sierpnia przetargu Enei na wybór agencji wspierającej spółkę w działaniach eventowych wpłynęło 14 ofert.

Złożyły je następujące firmy: Havas Media, Plej, FSWO, Althermedia, Jet Events, Afekt, Walk Events, New Look Advertising, Forsail, Berm, Brave Agency oraz konsorcja: Partner of Promotion z Silver Plate, ATMA z Fundacją Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Element Events z Lagardere Sports Polska.

Wybrana w nim firma zajmie się na zlecenie Enea przygotowywaniem i organizacją spotkań z klientami biznesowymi, przygotowaniem i realizacją eventów zewnętrznych i wewnętrznych spółki, akcjami promocyjnymi i sprzedażowymi skierowanymi do klientów indywidualnych. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie spółki w działaniach z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR.

Budżet, który na te działania zamierza przeznaczyć spółka wynosi 5,289 mln zł. Umowa zostanie zawarta na 15 miesięcy od momentu podpisania.

  • Więcej informacji:
  • Enea
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 14 firm chce zająć się działaniami eventowymi Enei

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl