14 tys. użytkowników zapłaciło dotąd za dostęp do Newsweeka Plus

W ciągu ponad roku działania usługi Newsweek Plus, dającej dostęp do treści z „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) w internecie, z jej płatnej oferty skorzystało 14 tys. osób. Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”, zapowiada, że w tym roku spółka mocniej postawi na promocję usługi.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
14 tys. użytkowników zapłaciło dotąd za dostęp do Newsweeka Plus

Płatna oferta online Newsweek Plus ruszyła 2 marca ub.r. Po niemal czterech miesiącach działania w jej bazie było 10 tys. zarejestrowanych użytkowników z których co najmniej 5 tys. dokonała jednego lub więcej zakupów (w ofercie są różne warianty dostępu do Newsweek Plus, począwszy od testowego na siedem dni aż po wykupienie możliwości korzystania z usługi przez rok).

Na wtorkowej konferencji prasowej Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”, poinformował, że po ponad roku działania w sumie 14 tys. użytkowników zdecydowało się chociaż raz zapłacić za dostęp do treści oferowanych w ramach Newsweek Plus. Z kolei 900 tys. osób zapoznało się w ogóle z usługą.

Wydawnictwo nie jest do końca zadowolone z tego wyniku i chce w tym roku postawić na zwiększenie liczby odbiorców płatnej oferty. - Planujemy intensywne działania marketingowe, promocyjne, partnerstwa B2B - mówi Wirtualnemedia.pl Zieliński. To, że liczba osób decydujących się na płacenie za dostęp do Newsweeka Plus nie jest jakoś specjalnie wysoka, wynikać może m.in. z mocnej pozycji drukowanej wersji tygodnika. W 2015 roku średnia sprzedaż ogółem papierowego  „Newsweeka” wzrosła o  1,76 proc. i wyniosła 120 576 egz. Dało mu to drugie miejsce w segmencie tygodników opinii.

Newsweek Plus pozwala na dostęp do treści z tygodnika „Newsweek Polska”, miesięcznika „Newsweek Historia” oraz pięciu najważniejszych, przetłumaczonych na język polski tekstów z każdego wydania amerykańskiego „Newsweeka”. Użytkownik z aktualną subskrypcją otrzymuje dodatkowo możliwość korzystania z archiwum cyfrowych wydań wszystkich powyższych tytułów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-ruszyl-z-aplikacja-wpunkt-chce-dotrzec-do-millenialsow ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"