14 tys. użytkowników zapłaciło dotąd za dostęp do Newsweeka Plus

W ciągu ponad roku działania usługi Newsweek Plus, dającej dostęp do treści z „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) w internecie, z jej płatnej oferty skorzystało 14 tys. osób. Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”, zapowiada, że w tym roku spółka mocniej postawi na promocję usługi.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
14 tys. użytkowników zapłaciło dotąd za dostęp do Newsweeka Plus

Płatna oferta online Newsweek Plus ruszyła 2 marca ub.r. Po niemal czterech miesiącach działania w jej bazie było 10 tys. zarejestrowanych użytkowników z których co najmniej 5 tys. dokonała jednego lub więcej zakupów (w ofercie są różne warianty dostępu do Newsweek Plus, począwszy od testowego na siedem dni aż po wykupienie możliwości korzystania z usługi przez rok).

Na wtorkowej konferencji prasowej Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”, poinformował, że po ponad roku działania w sumie 14 tys. użytkowników zdecydowało się chociaż raz zapłacić za dostęp do treści oferowanych w ramach Newsweek Plus. Z kolei 900 tys. osób zapoznało się w ogóle z usługą.

Wydawnictwo nie jest do końca zadowolone z tego wyniku i chce w tym roku postawić na zwiększenie liczby odbiorców płatnej oferty. - Planujemy intensywne działania marketingowe, promocyjne, partnerstwa B2B - mówi Wirtualnemedia.pl Zieliński. To, że liczba osób decydujących się na płacenie za dostęp do Newsweeka Plus nie jest jakoś specjalnie wysoka, wynikać może m.in. z mocnej pozycji drukowanej wersji tygodnika. W 2015 roku średnia sprzedaż ogółem papierowego  „Newsweeka” wzrosła o  1,76 proc. i wyniosła 120 576 egz. Dało mu to drugie miejsce w segmencie tygodników opinii.

Newsweek Plus pozwala na dostęp do treści z tygodnika „Newsweek Polska”, miesięcznika „Newsweek Historia” oraz pięciu najważniejszych, przetłumaczonych na język polski tekstów z każdego wydania amerykańskiego „Newsweeka”. Użytkownik z aktualną subskrypcją otrzymuje dodatkowo możliwość korzystania z archiwum cyfrowych wydań wszystkich powyższych tytułów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-ruszyl-z-aplikacja-wpunkt-chce-dotrzec-do-millenialsow ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu