15 grudnia ogólnopolskie Święto Kina, bilety w tej samej cenie w całym kraju

Kina w całej Polsce we współpracy z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej (PISF) organizują ogólnopolskie Święto Kina. W jego ramach w niedzielę 15 grudnia br. w kinach będzie można obejrzeć filmy, kupując bilet w tej samej cenie w całym kraju.

km
km
Udostępnij artykuł:

W Święto Kina tę samą cenę biletu na filmy w całej Polsce zaproponują multipleksy wielkich sieci, w tym sieci Helios, a także wybrane kina lokalne i studyjne. Bilety na filmy 2D będą kosztować 11 zł, a na filmy 3D - 14 zł (plus opłata za okulary).

Widzowie będą mogli obejrzeć m.in. takie filmy jak "Igrzyska śmierci", "Kraina lodu", czy "Last Vegas". Lista kin biorących udział w akcji dostępna jest na stronie dzienkina.pl.

grafika

Wydarzenie wspiera ogólnopolska kampania współfinansowana ze środków PISF, która obejmie telewizję (m.in. TVN 24, Polsat, Comedy Central, MTV Polska, Ale Kino+), radio (m.in. Polskie Radio, RMF, Radio ZET), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Gazeta Co Jest Grane") oraz internet (Gazeta.pl, Filmweb, o2.pl, Facebook, YouTube).

Kreację kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska