SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show "Tylko muzyka. Must be the music" obejrzało 3,32 mln widzów, co dało Polsatowi drugie miejsce w rankingu oglądalności w niedzielne wieczory. Program nieznacznie przegrywa z emitowanym o tej porze na antenie TVN „Tańcem z gwiazdami”.

 

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu po trzech tygodniach emisji to 3,32 mln osób, przy udziale 21,33 proc. w grupie wiekowej 4+ i 27,75 proc. w 16-49. To lepszy wynik niż w rok temu, kiedy to w tym paśmie emitowano seriale. Wówczas Polsat oglądało średnio 2,29 mln osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 14,74 proc. i 18,47 proc.

Program wypadł gorzej, jeśli porównamy go z trzema pierwszymi odcinkami wiosennej edycji, które zgromadziły przed ekranami 3,77 mln widzów. Polsat z udziałem 24,43 proc. był wtedy bezkonkurencyjnym liderem w tym paśmie, ale wówczas show nadawano w soboty o 20.00 (więcej na ten temat).
 

>>> "Tylko muzyka 2" (FOTOGALERIA)

 

Polsat jest na drugim miejscu w paśmie nadawania „Tylko muzyki” w grupie wszystkich widzów. Liderem pozostaje TVN i jego „Taniec z gwiazdami”, który ma 23,21 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Jedynka (prognoza pogody, serial „Życie nad Rozlewiskiem” i filmy fabularne) z udziałem wynoszący 12,44 proc., a czwarte - Dwójka („Kabaretowy Klub Dwójki” i serial „Czas Honoru”) – 10,11 proc.

Stacja z Ostrobramskiej jest za to liderem jeśli chodzi o grupę wiekową 16-49. Między nią, a drugim w kolejności TVN-em, jest blisko 8 proc. różnicy.

Program najchętniej oglądają kobiety oraz mieszkańcy wsi i osoby z podstawowym i średnim wykształceniem.

 


Oglądalność „Must be the Music. Tylko Muzyka”

DateWszyscy 4+16 - 49
AMRSHR %SHR %
04-09-20113 508 73222,70%28,35%
11-09-20113 142 67420,51%26,55%
18-09-20113 298 39320,78%28,28%
Średnia3 317 71421,33%27,75%


Widownia konkurencji w czasie emisji formatu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN3 627 38523,21%19,97%
Polsat3 317 71421,33%27,75%
TVP12 529 05816,18%12,44%
TVP21 740 51311,14%10,11%


Profil widowni show

  ADH %AFF
PłećMężczyźni45,02%93
Kobiety54,98%106
Wiek 4-92,13%36
 10-156,39%94
16 - 194,75%85
20 - 245,09%65
25 - 299,72%109
30 - 3410,84%131
35 - 398,26%112
40 - 4410,43%163
45 - 499,09%132
50 - 5411,78%146
55 - 597,27%94
60+14,25%71
Wlk. miastaWieś42,59%109
< 50 tys.22,62%94
50-100 tys.7,83%91
100-200 tys.10,52%130
> 200 tys.16,45%82
ZawódTop management11,13%128
Pracownicy średniego szczebla17,14%114
Pracownicy fizyczny i rolnicy25,76%129
Emeryci20,87%81
Inni25,11%82
WykształceniePodstawowe47,12%104
Średnie32,35%109
Wyższe12,01%96
Inne8,52%67


 

Dołącz do dyskusji: 3,3 mln widzów ogląda show "Tylko muzyka. Must be the music"

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
i bardzo dobrze - to jeden z najlepszych programów Polsatu w ostatnich latach!!!
odpowiedź
User
gggg
Ten program jest super.Aż chce się oglądać,druga edycja jeszcze lepsza od pierwszej.Oby tak dalej.
odpowiedź
User
Olek
i mkomu ufać ? na wynikach Tanca z Gwiazdami Polsat ma niższe a TVN ma wyższe, a tu na odwrót....
odpowiedź