Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny w „365 Dni Testów Renault” (wideo)

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny już trzeci raz wystąpią w kampanii dla marki Renault. Tym razem w roli testerów akcji 365 Dni Testów Renault. Akcję przygotowały agencje Publicis, Publicis DWL i OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny w „365 Dni Testów Renault” (wideo)

Nowa kampania jest kolejną odsłoną akcji „365 Dni Testów Renault”. Jej celem jest zachęcenie do testowania samochodów oraz sprawdzenia ich technologii w warunkach codziennego użytkowania. Na 24-godzinną jazdę testową samochodami Renault Kadjar i Megane można zapisać się na stronie testujzpasja.pl.

Kreacje z udziałem polskich skoczków można zobaczyć w mediach społecznościowych. Kampania startuje we wrześniu i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich.

- To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z  udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault - powiedziała Olga Pilarczyk marketing communication manager east w Renault Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milka-sponsor-polskich-skoczkow-narciarskich-sercem-z-naszymi-kamil-stoch-stefan-hula-maciej-kot-piotr-zyla-i-jakub-wolny,7171199114164353a ##

- Polscy skoczkowie w prosty i zabawny sposób prezentują rozwiązania zastosowane w promowanych modelach samochodów Kadjar i Megane. Dzięki akcji 365 Dni Testów Renault każdy ma możliwość osobiście przekonać się, który samochód jest odpowiedni do jego potrzeb  - powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director w Publicis.

W kampanii wykorzystano posty na Facebooku i Instagramie, bumper addy, instastories oraz gify.

Za kreację reklam odpowiadają agencje Publicis i Publicis DWL. Produkcją zajęła się Filmokracja, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jesienią ub.r. polscy skoczkowie w reklamie importera zachęcali „Dołącz do drużyny Renault”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji