Stoch, Żyła, Kubacki i Kot reklamują SUV-y Renault (wideo)

Rusza kampania reklamowa samochodów Renault typu SUV, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dołącz do drużyny Renault”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii promowane są modele Koleos, Kadjar i Captur. Reklamy, pod wspólnym hasłem „Dołącz do drużyny Renault”, podkreślają atuty tych samochodów oraz informują o promocyjnej ofercie.

 

W poszczególnych spotach Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot w zabawny sposób prezentują konkretne rozwiązania dostępne w SUV-ach Renault: możliwość personalizacji kolorów nadwozia, bezdotykowe otwieranie bagażnika oraz karta Hands Free.

 

 

Renault Polska od lutego ub.r. jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. W ramach współpracy firma przekazała PZN 25 samochodów do wykorzystania, a logo marki umieszczono na kombinezonach startowych zawodników, m.in. skoczków.

Umowę podpisano na dwa lata.

 

Na początku br. Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła reklamowali paliwo Lotos Dynamic Diesel.

Obecna kampania Renault obejmuje telewizję (10-sekundowy spot, billboard sponsorski i tag ofertowy w stacjach TVN, TVP i Polsatu) oraz internet (trzy spoty 30-sekundowe i bannery).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, za działania w internecie odpowiada agencja Publicis DWL, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela