4,37 mln zł zapłacą władze Gdyni za organizację Open’er Festival 2019

Władze Gdyni podpisały umowę ze spółką Alter Art Festival umowę na organizację tegorocznego Open’er Festival. Zapłacą za to 4,37 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4,37 mln zł zapłacą władze Gdyni za organizację Open’er Festival 2019
fot. materiały prasowe

Tegoroczny Open’er Festival odbędzie się w dniach od 3 do 6 lipca br. na lotnisku Gdynia Kosakowo. Wśród artystów, którzy wystąpią w tych dniach są m.in. Lana Del Rey, Cool Kids Of Death, Daria Zawiałow, Kylie Minogue i inni. Wśród marketerów tam obecnych są m.in. Orange i Mastercard.

Władze Gdyni  o tym, że zawarły umowę ze spółką Alter Art Festival poinformowały w swoim serwisie zamówień publicznych. Ujawniły wartość tego kontraktu - jest to kwota 4 369 856 zł.

Zgodnie z umową spółka Alter Art Festival w ramach organizacji Open’er Festivalu pokryje część honorariów artystów, niektórych elementów technicznych, przygotuje Strefę Kids Zone.

W uzasadnieniu do zawartej umowy władze miasta napisały: „Alter Art Festival Sp. z o.o. jest pomysłodawcą, jedynym i wyłącznym organizatorem Open’er Festival 2019 i jednocześnie posiada wszelkie prawa autorskie do organizacji w/w imprezy. Open’er Festival 2019 to wydarzenie muzyczne, które na stałe wpisało się w europejski kalendarz najważniejszych letnich festiwali. To wyjątkowy czas, w którym w Gdyni króluje najlepsza międzynarodowa oraz polska muzyka i spotykają się fani z wielu krajów. Open’er Festival jest doskonałą okazją promocji Miasta Gdyni nie tylko w kraju ale i na świecie”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu