SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4,5 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2016/2017. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2016/2017 oglądało średnio 4,51 mln osób. Produkcja straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,49 mln zł.

Article

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.45, w okresie od 31 sierpnia 2016 roku do 24 maja 2017 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu w tym okresie wyniosła 4,51 mln osób, co przełożyło się na 28,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 22,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 25,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 21 września br. Zgromadził on przed telewizorami 5,03 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września 2015 roku do 8 czerwca 2016 roku) produkcję śledziło średnio 4,90 mln osób, co przekładało się na 31,15 proc. udziału w 4+ oraz 23,97 proc. w 16-49.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, emitujący wówczas końcówkę „Na Wspólnej”, „Singielkę”, „Milionerów” i filmy fabularne, a jego udział wynosił 8,94 proc. Trzecia była TVP1 (gł. filmy i mecze piłki nożnej; 7,91 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef. Gwiazdy od kuchni”, „Idol” i filmy fabularne; 7,76 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była bezkonkurencyjna.

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2016/2017 wyniosły 31,49 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one wyższe, ale „Na dobre i na złe” liczyło wówczas trzy odcinki mniej - uplasowały się na poziomie 34,88 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- Bardzo cieszy mnie wysoka oglądalność „Na dobre i na złe” w tym sezonie. Poza „M jak miłość” jest to wciąż najchętniej oglądany serial telewizyjny, a w swoim paśmie zawsze był numerem jeden - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Lampka, producent serialu. - Mimo, że jest to produkcja o dużych ambicjach i wymaga ogromnego przygotowania z powodu swojej medycznej tematyki, z powodzeniem trafiamy od lat do szerokiej publiczności i to jest dla mnie najważniejsze - dodaje.

Nowe odcinki „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2017 roku. - Obecnie trwają intensywne prace nad kolejnym sezonem, który jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ serial będzie świętować swoje 18. urodziny - informuje nas Lampka.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 4,5 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2016/2017. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Ja np oglądam na vod, bo nie odpowiada mi godzina emisji. Poza tym zdarzały się dziwne "przesunięcia", że była "normalna" środa, a zamiast na dobre było na sygnale i zdarzyło się chyba tak dwa lub trzy razy i nie była to kwestia świąt.
13 12
odpowiedź
User
Marek
Używanie słowa "zmiażdżyła" to dziecinada.
24 17
odpowiedź
User
Ona
Stracili w ciągu sezonu 390 tys. widzów i są zadowoleni .....ciekawe podejście...
24 19
odpowiedź
User
Gh
"Rozdarte serca" emitowane są we wtorki, a nie w środy. Czyli ten serial TVP1 nie konkurował z "NDiNZ".
12 13
odpowiedź
User
Wer
A z czego mają nie być zadowoleni, skoro zdecydowanie pokonali konkurencję? To dopiero ciekawe podejście...
14 15
odpowiedź