SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojewódzki, Margaret, Wojciechowska, Krupa i Błaszczykowski promują 5G Ready w Play (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii marki 5G Ready. W spocie występują znane osoby promujące wcześniej Play: Kuba Wojewódzki, Margaret, Joanna Krupa, Martyna Wojciechowska i Jakub Błaszczykowski.

Kuba Wojewódzki w spocie Play Article

Spot pokazuje, jak celebryci w typowych dla siebie sytuacjach życiowych mogą korzystać ze smartfonów i internetu mobilnego w Play: Kuba Wojewódzki jedzie luksusowym samochodem, Margaret daje koncert na dachu, Martyna Wojciechowska wspina sią na szczyt górski, Jakub Błaszczykowski gra w piłkę na stadionie, a Joanna Krupa pozuje do zdjęć.

W każdej z tych scen pojawia się logo 5G Ready. Reklama podkreśla, że Play to największa sieć komórkowa w Polsce, a internet mobilny w standardzie 5G Ready oferuje obecnie 11 proc. mieszkańców naszego kraju.

 

5G Ready została wprowadzona na rynek przez Play na początku marca. Jest to w praktyce technologia LTE-Advanced, wykorzystująca zaawansowane techniki radiowe: MIMO 4x4, agregację minimum 3 pasm częstotliwości, modulacji 256QAM, synchronizacji fazy oraz Cloud Air.

Określenie tego standardu mianem 5G Ready skrytykowali przedstawiciele T-Mobile Polska i Orange Polska, zarzucając Play, że w ten sposób wprowadza odbiorców w błąd, sugerując nieistniejące przewagi technologiczne nad konkurentami. - W Orange Polska też je wykorzystujemy, ale nawet w snach nie określamy ich jako 5G. Walczymy o klienta jakością sieci i inwestycjami, a nie kampaniami marketingowymi - podkreślił rzecznik tej firmy Wojciech Jabczyński.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy BTL-owe i aktywności w internecie) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Działania reklamowe sieci są realizowane we wszystkich kanałach komunikacji.

W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojewódzki, Margaret, Wojciechowska, Krupa i Błaszczykowski promują 5G Ready w Play (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrej
Play to sieć znana z tego że jest znana. Bo o dobrej jakości usług nie można powiedzieć, słaby zasięg, tylko w kółko reklamy.
5 0
odpowiedź
User
o
Nie dziekuje tzw piosenkara tzw modelka i tzw dziennikarz czyli tandeta udaje ze jest światowo
3 0
odpowiedź
User
marketer
5g ready to nie 5g...
0 0
odpowiedź
User
walter
Promują coś, czego nie ma..
3 0
odpowiedź
User
jarek k. pierwsze człowiek w Poslce
nie ma koncesji ,częstotliwości nic , wielka ściema
1 0
odpowiedź