600. numer “Żagli” wsparty kampanią

Czerwcowe wydanie miesięcznika “Żagle” (Murator SA), które ukazało się właśnie na rynku, jest już 600. numerem tego pisma. Wydanie wspiera kampania promocyjna.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z okazji jubileuszu w numerze znalazł się wspomnieniowy artykuł, przedstawiający historię miesięcznika, opatrzony starymi zdjęciami, grafikami i okładkami „Żagli” sprzed lat (magazyn ukazuje się od 1959 roku). Napisał go Jacek Czajewski, profesor Politechniki Warszawskiej, jachtowy kapitan żeglugi wielkiej.

Wydanie ukazało się w objętości 116 stron, w normalnej cenie 11,99 zł i w nakładzie 17 tys. egz. Wspiera go promocja w czerwcowych wydaniach magazynów „4x4 Auto Świat” i „Top Gear”, w stacjach Grupy Radiowej Time (Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM) i w Radiu PIN. Numer jest także promowany na łamach czasopism i serwisów internetowych wydawnictwa Murator. Działania promocyjne zaplanował wydawca.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych