SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

7 ofert w przetargu na obsługę internetową Tauron. Najniższa cena za obsługę - 3,69 zł od Novem

Do przetargu spółki Tauron Sprzedaż na obsługę jej kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie zgłosiło się 7 agencji. Najniższą cenę za obsługę zaproponowała agencja Novem - 3,69 zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

Oferty w przetargu złożyło 7 agencji. Zawarta jest w nich tzw. cena oferty brutto. To łączna stawka, jaką agencja oferuje Tauronowi za 3 określone usługi obejmujące: przeformatowanie kreacji reklamowych przekazanych przez spółkę, ich aktualizację oraz wykonanie analiz.

Pimedia Group zaproponowało cenę 246 zł, Redgroup – 5 535 zł, Mastermind Media – 28,29 zł, Starcom (Publicis Media) - 270,00 zł, MullenLowe MediaHub z Octopus Warsaw  -  270,60 zł, ClickAd SA - 51,00 zł oraz Novem – 3,69 zł.

Zaproponowane stawki stanowią jedynie 5 proc. kryterium oceny przy wyborze zwycięskiej agencji. Pozostałe 40 proc. to zaproponowana przez agencję prowizja od zakupu powierzchni reklamowej, 30 proc.- jakość media planu, 15 proc. - stopień realizacji celu kampanii i 10 proc. - jakość materiałów reklamowych.

Wybrana agencja (lub kilka) będzie pracować dla Tauronu przez rok od zawarcia umowy. Budżet na zaplanowane przez spółkę aktywności w tym okresie w interrnecie, obejmujący również wynagrodzenie agencji to 7,38 mln zł.

Zwycięzca przetargu zajmie się przygotowywaniem (planowanie, projektowanie i produkcja), prowadzeniem i monitorowaniem efektów kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniem analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych). Zaplanowane przez Tauron działania reklamowe w internecie mają na celu uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników w postaci zamówienia produktu, pozostawienia lead’a, zapisania się na newsletter, rejestracji w serwisie, etc. oraz przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki poprzez kliknięcia w link (reklamy typu display, linku tekstowego, e-mailingu, reklamy typu video, artykułu sponsorowanego, etc.).

 Do niedawna usługami tymi zajmowała się agencja ClickAd, która wygrała przetarg spółki jesienią ub.r.

Od niedawna spółka Tauron Sprzedaż powierzyła obsługę działań reklamowych w interrnecie agencji Novem, bo zerwała obowiązujący do września br. kontrakt z agencją ClickAd i nałożyła na nią kary umowne. Ta bowiem miała nie zrealizować dla spółki zadeklarowanych celów kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 7 ofert w przetargu na obsługę internetową Tauron. Najniższa cena za obsługę - 3,69 zł od Novem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gery
Jak nic w kwestii przeformatowania kreacji należy się zgłaszać do Novem. Pytanie czy jakość podąża za ceną :P
odpowiedź
User
Ben
No odwaznie Novem - stapaja po cienkim lodzie.
odpowiedź