8-proc. spadek sprzedaży telewizorów w II kw.

W II kwartale bieżącego roku liczba sprzedanych na świecietelewizorów spadła o 8 proc.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej DisplaySearch wynika, że w II kwartalena całym świecie sprzedano 44,55 miliona telewizyjnych odbiorników- o 8 proc. mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego.

Jeszcze wyższy, bo 12-proc. spadek do poziomu 23,7 miliardadolarów, odnotowano w przypadku przychodu ze sprzedażytelewizorów.

67,3 proc. (30 mln) sprzedanych w omawianym okresie telewizorówstanowiły odbiorniki LCD, 25,7 proc. (11,45 mln) odbiorniki CRT, a6,9 proc. (3,07 mln) odbiorniki plazmowe.

Liderem pod względem przychodu ze sprzedaży była firma Samsung z23,0 proc. udziału w rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się: LGElectronics (13,7 proc.), Sony (11,8 proc.), Panasonic (8,6 proc.)oraz Sharp (6,4 proc.). Odbiorniki sprzedane przez pozostałychproducentów wygenerowały 36,6 proc. całkowitego przychodu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu