9 kampanii Demo grudniu w TV

Demo Effective Launching jest autorem 9 telewizyjnych kampanii reklamowych, które będą równocześnie emitowane w telewizji w grudniu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

3 z nich to kampanie wprowadzające na rynek nowe marki, 3 - odświeżające wizerunek marek już obecnych na rynku oraz 3 kampanie dla stałych klientów DEMO.

"Obecność w telewizji w ciągu jednego miesiąca dziewięciu kampanii reklamowych autorstwa jednej agencji to wyraźny znak ożywienia na rynku w Polsce. Szczególnie godny uwagi jest fakt, że wszystkie nasze kampanie są prowadzone dla polskich marek. To dowód na to, że polskie firmy obudziły się - chcą walczyć i zwyciężać na rynku" - powiedział Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny DEMO Effective Launching.

Prowadzone przez DEMO kampanie launchingowe dotyczą następujących marek: Ale! Mleko (należąca do OSM Radomsko) oraz napój czekoladowy Pandicao (Gellwe). W drugiej połowie grudnia rozpocznie się także kampania, która będzie wspierała wprowadzenie na rynek mleka Białe Wapń (podbrand mleka Białego).

Działania mające na celu odświeżenie wizerunku, DEMO prowadzi dla następujących marek: Gellwe (desery), Mieszko (wyroby czekoladkowe) oraz W.Kruk (wyroby jubilerskie). W grudniu będą także kontynuowane kampanie reklamowe dla innych klientów DEMO: Bakomy (jogurty Bakoma Premium oraz serki Bakuś) oraz Kamis (przyprawy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię