SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"A co Ty zrobisz, by zdobyć bilety na Euro 2012?" - kampania Sharp w social media (wideo)

Sharp rozszerzył o media społecznościowe zasięg kampanii wspierającej promocję telewizorów Sharp, w której do wygrania są bilety na mecze Euro 2012.

W połowie maja rozpoczęła się promocja telewizorów Sharp Aquos LED, w której do wygrania jest 500 biletów na mecze Euro 2012. Towarzyszy jej kampania reklamowa w kinach sieci Multikino, radiu, internecie, prasie oraz na nośnikach outdoor (http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przelacz-emocje-na-stadion-bilety-na-euro-2012-w-promocji-sharp).

Z początkiem lipca działania promocyjne objęły także social media. Na portalach społecznościowych Facebook, YouTube, Wykop.pl i Dailymotion pojawiły się spoty prezentujące wyczyny osób, które dokonały rzeczy wyjątkowych. w trzech klipach internauci mogą poznać historie 9 postaci, fanatyków footballu, którzy po to, by zdobyć bilety na Euro 2012, łamią różne bariery, udowadniając tym samym, że nie ma rzeczy niemożliwych.








Kreacją oraz produkcją spotów zajęła się agencja Thinkeractive.

Promocja "Przełącz emocje na stadion", w której do zdobycia jest 500 biletów na Euro 2012, trwa od 16 maja do 20 sierpnia 2011 roku. Każdy, kto w tym okresie zakupi telewizor Sharp Aquos LED, otrzyma szansę zdobycia dwóch biletów na mecze. W tym celu należy zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej i uzasadnić dlaczego powinno się otrzymać wejściówki. Pierwsi szczęśliwcy zostali już wyłonieni, a wybrane zgłoszenia można zobaczyć na profilu Sharp Poland na Facebooku.
 

Dołącz do dyskusji: "A co Ty zrobisz, by zdobyć bilety na Euro 2012?" - kampania Sharp w social media (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
sprzedam dusze ;)
odpowiedź