AB InBev pierwszym światowym piwnym partnerem Igrzysk Olimpijskich

AB InBev, producent takich piw, jak Budweiser, Beck's, Corona został pierwszą firmą piwną, która uzyskała sponsoring igrzysk olimpijskich na najwyższym poziomie w ramach partnerstwa, na którego czele stanie bezalkoholowa marka Corona Cero.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Piwo Corona Cero będzie oficjalnym sponsorem Igrzysk Olimpijskich do 2028 r. Jest to umowa obejmująca trzy igrzyska olimpijskie: nadchodzące letnie igrzyska w Paryżu w tym roku, zimowe igrzyska w Mediolanie w 2026 r. i letnie igrzyska w Los Angeles w 2028 r. Umowa obejmuje również prawa marketingowe dotyczące Igrzysk Paraolimpijskich.

Po raz pierwszy marka piwa została globalnym sponsorem igrzysk, co firma opisuje jako „znaczącą zmianę” w branży piwnej.

Program Olympics Partners (TOP) to najwyższy poziom sponsoringu igrzysk olimpijskich, a AB InBev dołącza do takich firm jak Coca-Cola, Visa i P&G.

- Spodziewamy się, że dzięki temu partnerstwu Corona Cero przyspieszy rozwój kategorii piwa bezalkoholowego i zwróci uwagę na "umiar"– mówi dyrektor ds. marketingu AB InBev, Marcel Marcondes.

AB InBev, do którego należą takie marki jak Budweiser, Stella Artois i Beck's, a także Corona, twierdzi, że ta ostatnia jest jedną z najszybciej rozwijających się marek światowych i że szybko rozwija się także jej wersja bezalkoholowa.

Dyrektor naczelny firmy Michel Doukeris uważa, że AB InBev potwierdza swoje zaangażowanie w kierunku odpowiedzialnej i umiarkowanej konsumpcji piwa.

- Piwo to napój, w którym należy zachować umiar i dlatego na tę okazję wypada wybrać jedynie Corona Cero - mówi. 

AB InBev ma duże doświadczenie w sponsoringu sportu. W zeszłym roku był oficjalnym sponsorem piwnym Mistrzostw Świata FIFA Kobiet i będzie obecny na turnieju mężczyzn w 2026 roku.

Browar współpracuje z FIFA od prawie czterdziestu lat. Partnerstwo było przedmiotem kontrowersji w 2022 roku, kiedy w Katarze odbyły się mistrzostwa świata. Decyzja podjęta w ostatniej chwili zakazywała spożywania alkoholu na stadionach podczas turnieju, co oznaczało, że Budweiser, który miał tam wyłączność na sprzedaż piwa, musiał postawić na sprzedaż na stadionach wariantu bezalkoholowego Bud Zero. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu